The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Geschreven door Giovanni

Hoe gebruik ik mijn Toshiba on-site garantie?

Je hebt een zakelijke laptop van Toshiba, maar je hebt een probleem met je apparaat. Dit wil je zo snel mogelijk opgelost hebben. Gelukkig heb je on-site garantie. Dit betekent dat je een afspraak maakt met Toshiba zodat er een reparateur naar jou toe komt om de laptop te repareren. En hoe je een afspraak maakt, leggen we hieronder uit.

Stap 1. Bellen

Toshiba service

Bel naar +31 (0)20 7940856. Dit is een direct nummer voor de on-site garantie.

Stap 2. Serienummer doorgeven

Serienummer Toshiba

Geef het serienummer van het defecte toestel door aan Toshiba. Dit staat onderop het apparaat, op een sticker.

Stap 3. Afspraak maken

Afspraak maken

Maak een afspraak waar en wanneer het uitkomt dat een servicemonteur jouw apparaat komt repareren.


© 1999 - 2019 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 7.035 beoordelingen