Coolblue
Geschreven door Robyn

Aangekondigd: Apple Watch Series 6

Apple kondigde op 15 september 2020 de opvolger van Apple Watch Series 5 aan: Apple Watch Series 6. Je kiest uit nieuwe kleuren zoals blauw en een rode (PRODUCT)RED. Met deze zesde generatie Apple Watch meet je het zuurstofgehalte in je bloed. Ook meet jij je slaap dankzij watchOS 7. Bekijk de nieuwste Apple Watch hier en lees meer over de vernieuwingen van Apple Watch 6.

Apple Watch Series 6 40mm Blauw Aluminium Blauwe Sportband

nieuw
Optische hartslagsensor en ECG functie | Saturatiemeter | 32 GB opslag
429,-
tijdelijk uitverkocht
  • Krijg inzicht in je conditie met de VO2 max meting, die de maximale zuurstofopname van je bloed meet.
  • Meet je hartslag met de elektrische hartslagsensor en maak hartfilmpjes met de elektrocardiogram functie (ECG).
  • Het always-on scherm is energiezuiniger en helderder, ook als de zon erop schijnt.
  • Om Apple Watch te installeren heb je Apple iPhone nodig. Na installatie gebruik je verschillende functies van Apple Watch ook zonder dat jouw iPhone in de buurt is.

Saturatiemeter meet je zuurstofgehalte en stress

Saturatiemeter Apple Watch Series 6

In de nieuwste Apple Watch zit een saturatiemeter die het zuurstofgehalte van je bloed meet. Aan de hand van die informatie berekent Apple Watch Series 6 je stressniveau. Weinig zuurstof in je bloed betekent meer stress. Je krijgt een melding als het zuurstofgehalte in je bloed te laag is. Doe dan een paar ademhalingsoefeningen op Apple Watch en je zuurstofgehalte stijgt weer. Op deze manier helpt Apple Watch 6 met de saturatiemeter paniekaanvallen te voorkomen. De meldingen functie wordt later dit jaar beschikbaar.

Helderder scherm, snellere processor

Apple Watch Series 6 processor

Het always-on scherm van Apple Watch is energiezuiniger dan zijn voorganger. Dat zorgt ervoor dat het scherm 2,5 keer zo helder is als dat van Apple Watch Series 5, ook als je er niet op kijkt. Ook als de zon erop schijnt, lees jij je gegevens dus goed af. Apple Watch Series 6 werkt sneller dan Series 5 dankzij de A13 bionic chip die we kennen van Apple iPhone 11. Dat maakt Apple Watch Series 6 20 procent sneller dan Apple Watch Series 5.

Nieuwe kleuren en bandjes

Apple Watch Series 6 kleuren

Voor het eerst brengt Apple kleur naar de horlogekasten van Apple Watch. Zo is Apple Watch naast de klassieke kleuren Space Gray, zilver en goud ook beschikbaar in blauw en (PRODUCT)RED. De formaten van de horlogekasten zijn hetzelfde als die van Apple Watch 5, namelijk 40 en 44 millimeter. Met Apple Watch Series 6 komen ook een hoop nieuwe kleuren bandjes, zoals de cyprusgroen en (PRODUCT)RED siliconen horlogeband. Zo pas je Apple Watch aan op iedere outfit en gelegenheid.

Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 14.268 beoordelingen