View Coolblue in English? |
  • Winkelmand
    Winkelmandje Productenpolonaise.
    Er zit niks in je winkelmandje.
    Vragen of hulp nodig bij je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Betaling mislukt of geweigerd?

Betaling vertraagd

Vandaag besteld, morgen in huis. Dat is onze belofte en daar kunnen klanten op vertrouwen. Zodra je betaling bij ons binnen is, versturen we altijd direct jouw pakketje. Gaat het dan nooit mis? Nou ja, bijna nooit. In het uitzonderlijke geval dat je betaling vertraagd bij ons binnenkomt, kan het gebeuren dat je levering om die reden een dag wordt opgeschoven.

Je Bancontact betaling mislukt?

Is je betaling via Bancontact mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen.

Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.

Creditcard geweigerd?

Je hebt een bestelling gedaan en je wilt met creditcard betalen, maar je krijgt het bericht dat je creditcard is geweigerd. Dat is vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen.

We hopen dat je begrijpt dat we voor jouw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer je creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kun je je bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld Bancontact, of vooruitbetaling.