Afficher Coolblue en Français? | Non

Betaling mislukt of geweigerd?

Service van Coolblue.

Je Bancontact betaling mislukt?

Is je betaling via Bancontact mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je direct opnieuw een bestelling plaatsen.

Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt je verder.

Creditcard geweigerd?

Je hebt een bestelling gedaan en je wilt met creditcard betalen, maar je krijgt het bericht dat je creditcard is geweigerd. Dat is vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als jij dat je zo snel mogelijk je pakketje in ontvangst kan nemen.

We hopen dat je begrijpt dat we voor jouw Ún onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer je creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. Hierna kun je je bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen je dan wel om te betalen via bijvoorbeeld Bancontact, of vooruitbetaling.

Eerder bekeken door jou