The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Bestellen, wijzigen of annuleren

Terug naar de klantenservice

Ja. We storten het geld dan niet terug op de cadeaubon, maar zetten het als shoptegoed in je account.


Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode.

  • Bancontact: binnen de 3 werkdagen
  • Creditcard/PayPal: het gereserveerde bedrag wordt binnen de 3 dagen opgeheven.
  • Bankoverschrijving: je hoeft niet meer te betalen. Heb je het geld al overgeschreven? Zodra het geld bij ons binnen is, storten we het binnen de 3 werkdagen terug.

Plaats je producten met de groene knop in je winkelmandje. Als je dit doet via je Mijn Coolblue-account gaat dit extra snel, omdat we je al kennen. Geen account? Dan kun je natuurlijk ook bij ons bestellen. Je moet dan alleen wat meer gegevens invullen.


Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen. Je kunt je bestelling ook zelf annuleren in je Mijn Coolblue-account, bij je orderoverzicht. Dit kan wel alleen als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten.


Dit doe je in 'mijn bestellingen' in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je product al verzonden? Dan kan je het weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retouraanvraag formulier.


Je kan je product binnen de 30 dagen terugbrengen. Retourneer je een product dat betaald is met ecocheques? Dan krijg je van ons geen geld, maar een shoptegoed terug. Daarmee kan je een ander of hetzelfde ecocheque-product aanschaffen. Alleen onze klantenservice kan het shoptegoed voor je toepassen. Neem contact met ons op wanneer je iets wilt bestellen om het tegoed te verrekenen.



© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 7.631 beoordelingen