The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Veelgestelde vragen over bestellen

Terug naar de klantenservice

Leveringsadres van lopende bestelling Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het bezorgadres van die bestelling niet meer aanpassen. Hoe je jouw adres nog wel kan wijzigen, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.

  1. Levering door bPost Ontving je al een e-mail waarin staat dat je pakje met bpost wordt verstuurd? Dan is het jammer genoeg te laat om je adres te wijzigen. Je kan er nog wel last-minute voor kiezen om je pakje te laten leveren in een bpost-punt of pakjesautomaat in plaats van op een fout adres. Dit doe je door je leveringsvoorkeuren aan te passen in je bpost-account of via de My bpost-app. Let op: dit trucje kan je enkel toepassen als de postbode nog niet op zijn ronde is vertrokken.

  2. Levering door Coolblue Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.

Leveringsadres in account Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je het leveringsadres in je account wijzigen? Dat kan! Ga in je naar het kopje 'gegevens'. Hier pas je jouw bezorg- en factuuradres eenvoudig aan. Coolblue-account naar het kopje 'gegevens'. Hier pas je jouw leverings- en factuuradres eenvoudig aan.


Dit doe je in 'mijn bestellingen' in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je product al verzonden? Dan kan je het weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retouraanvraag formulier.


Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, kan je zelf het bezorgadres van die bestelling niet meer aanpassen. Hoe je jouw adres nog wel kan wijzigen, hangt af van de bezorgdienst die jouw pakketje bezorgt.

Levering via bpost
Ontving je al een e-mail waarin staat dat je pakje met bpost wordt verstuurd? Dan is het jammer genoeg te laat om je adres te wijzigen. Je kan er nog wel last-minute voor kiezen om je pakje te laten leveren in een bpost-punt of pakjesautomaat in plaats van op een fout adres. Dit doe je door je leveringsvoorkeuren aan te passen in je bpost-account of via de My bpost-app. Let op: dit trucje kan je enkel toepassen als de postbode nog niet op zijn ronde is vertrokken.

Levering door Coolblue Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als jouw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.


Ja, je kan je product binnen de 30 dagen retourneren. Voor producten die betaald zijn geweest met ecocheques krijg je van ons geen geld, maar shoptegoed terug. Daarmee kan je een ander of hetzelfde ecocheque-product aanschaffen. Alleen onze klantenservice kan het shoptegoed voor je toepassen. Neem contact met ons op wanneer je iets wilt bestellen om het tegoed te verrekenen.


Een Tweedekans-product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild. Het product wordt door ons gecontroleerd en als het in goede staat verkeert dan geven wij het een tweede kans. Bij alle Tweedekans-producten vertellen we je eerlijk wat er met het product is: we beschrijven 'm duidelijk en laten het bewijs zien op foto. Zo weet je precies wat je kan verwachten.

Door Tweedekans-producten aan te bieden helpen we jou en het milieu vooruit:

  • Zachter prijsje: ook al is er bijna geen verschil met het gloednieuwe product, we bieden Tweedekansjes aan met een mooie korting.
  • Gewoon, groen: door zelf Tweedekans-producten aan te bieden, vermijden we het onnodig weggooien en vernietigen van producten.

Je vindt al onze Tweedekans-producten hier en in de app.


Ja, op Tweedekans-producten gelden dezelfde retourvoorwaarden als op nieuwe producten. Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.


Bij Tweedekans-producten mag je dezelfde bezorging verwachten als bij nieuwe producten. Voor 23.59u besteld, is morgen in huis. Ook op zondag.


Coolblue is niet bang voor lastige vragen. Stel ze gerust. We bijten niet.

  • Je kan ons bellen op (+32)03 808 27 00.

  • Je kan een mail sturen naar klantenservice@coolblue.be.

  • Je kan ons een bericht via Facebook of Twitter sturen.

  • Je kan ons een bericht sturen via Whatsapp

  • Je kan een brief schrijven naar: Coolblue Borsbeeksebrug 28, Gebouw 5 2600 Berchem België

  • Je kan langskomen in één van onze winkels.

  • Ons ondernemingsnummer is BE 0867 686 774


Onze klantenservice is bereikbaar tijdens de volgende openingstijden:

Maandag t/m vrijdag 08.00 - 23.59. Zaterdag en zondag 09.00 - 23.59.

Op de volgende dagen is de klantenservice gesloten of gelden afwijkende openingstijden:

  • 2 april 2021 Goede Vrijdag 08.00 - 00.00 uur
  • 4 april 2021 Paaszondag Gesloten
  • 5 april 2021 Paasmaandag Gesloten
  • 1 mei 2021 Dag vd Arbeid Gesloten
  • 13 mei 2021 OH Hemelvaartsdag Gesloten
  • 23 mei 2021 Pinksterzondag Gesloten
  • 24 mei 2021 Pinkstermaandag Gesloten
  • 21 juli 2021 Nationale Feestdag Gesloten
  • 15 augustus 2021 OLV Hemelvaartsdag Gesloten
  • 1 november 2021 Allerheiligen Gesloten
  • 11 november 2021 Wapenstilstand Gesloten
  • 24 december 2021 Kerstavond 08.00 - 18.00 uur
  • 25 december 2021 Eerste Kerstdag 09.00 - 18.00 uur
  • 31 december 2021 Oudjaarsdag 08.00 - 18.00 uur
  • 1 januari 2022 Nieuwjaarsdag Gesloten



© 1999 - 2021 - Coolblue België N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen