The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Betaling mislukt of geweigerd

Terug naar de klantenservice

Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan namelijk tot één uur duren voordat wij betalingen binnenkrijgen. Controleer daarom of er geld is afgeschreven van je rekening.

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even een uurtje te wachten. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Die staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.


Is jouw creditcard- of PayPal-betaling afgewezen? Betalingen die zijn verbonden aan een creditcard worden wegens fraudegevoeligheid gecontroleerd. Is jouw betaling onterecht geweigerd? Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk vanuit dat je geen fraude pleegt, maar we moeten de controlemethodes geheim houden.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor een andere betaaloptie.


Controleer of er geld is afgeschreven. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot één uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Die staat altijd bij de afschrijving vermeld. Is er geen geld is afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.


Betalingen die zijn verbonden aan een creditcard worden wegens fraudegevoeligheid gecontroleerd. We vinden het namelijk belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd goed- of afgekeurd. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk vanuit dat je geen fraude pleegt, maar we moeten de controlemethodes geheim houden.



© 1999 - 2019 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 16.563 beoordelingen