The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue
  • Verlanglijstje
  • Winkelmand
    Winkelmandje Productenpolonaise.

    Tot op de bodem uitgezocht door Gerrit.

    Leeg winkelmandje

Betaling mislukt of geweigerd

Terug naar de klantenservice

We controleren creditcardbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.


Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag terug op je rekening, beloofd.


We controleren creditcard- en PayPal betalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk vanuit dat je geen fraude pleegt, maar we moeten onze controlemethodes geheim houden.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en we zullen dan ook niks afschrijven. Wil je je bestelling toch ontvangen? Bestel dan opnieuw en kies voor Bancontact of handmatige overschrijving.


Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Als dit zo is, raden we je aan om 1 uur te wachten. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Het kan tot één uur duren voordat je de orderbevestiging ontvangt. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email. E-mail ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en we sturen je de orderbevestiging.
  • Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.

Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email. E-mail ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en we zoeken je betaling op.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.



© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 13.409 beoordelingen