Voor 23:59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Voor 23:59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
ZakelijkWinkelsKlantenservice
Terug naar de klantenservice

Betaling mislukt of geweigerd

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Als dit zo is, raden we je aan om 1 uur te wachten. Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Het kan tot één uur duren voordat je de orderbevestiging ontvangt. Heb je na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.

Heeft dit je geholpen?

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik per ongeluk dubbel betaald heb?

Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Neem contact op met één van onze specialisten.

Heeft dit je geholpen?

Waarom is mijn creditcardbetaling afgewezen?

We controleren creditcard- en PayPal betalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk vanuit dat je geen fraude pleegt, maar we moeten onze controlemethodes geheim houden. Een afgewezen betaling kunnen we helaas niet terugdraaien.

Je bestelling is automatisch geannuleerd en we zullen dan ook niks afschrijven. Wil je je bestelling toch ontvangen? Bestel dan opnieuw en kies voor Bancontact of handmatige overschrijving.

Heeft dit je geholpen?

Waarom klopt de betaalstatus in Mijn Coolblue niet?

Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.

  • Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email. E-mail ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en we zoeken je betaling op.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.

Heeft dit je geholpen?

Waarom wordt mijn betaling met creditcard gecontroleerd?

We controleren kredietkaartbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.

Heeft dit je geholpen?

Contact opnemen?

Stel je vraag aan onze digitale assistent. Die staat dag en nacht voor je klaar. Mocht onze digitale assistent er niet uitkomen, dan kun je contact opnemen met een van onze specialisten.

Neem contact met ons op

alles voor een glimlach

Voor 23:59 uur besteld, morgen gratis bezorgd
Product specialist bij Coolblue

Heb je een vraag?

Vind je antwoord snel en makkelijk op onze klantenservice pagina.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Ontvang de beste aanbiedingen en persoonlijk advies.

Betalen met BancontactBetalen met MasterCardBetalen met VisaBetalen met ApplePayBetalen met PayPalWebShop TrustmarkWebshop Trustmark en klantreviewsVerzending en bezorging met bPostTrustprofile van CoolblueBest Retail Hi-Fi Electro Brand 2024

  • Algemene voorwaarden
  • Privacy
  • Cookies
  • Français (FR)
  • English (EN)
© 1999 - 2025 - Coolblue België N.V. - 0867.686.774