The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue

Controleer of je factuur in ‘Mijn Coolblue’ staat, onder ‘mijn bestellingen’. Kun je hem niet terugvinden? Neem dan contact op met de klantenservice. Zorg dat je het ordernummer bij de hand hebt, dan kunnen we je zo snel mogelijk de juiste factuur toesturen.


We sturen de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook inzien bij ‘Mijn bestellingen’ in Mijn Coolblue. Klik op de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien en/of betalen. In je besteloverzicht kun je de factuur downloaden. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.

Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.


Stuur ons een email en vermeld hierin je ordernummer en wat je in je factuur wilt wijzigen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox. Hierdoor komt je huidige factuur te vervallen.

Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.


Stuur ons een e-mail met daarin:

  • je ordernummer
  • je gewenste aanpassingen

Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.

Heb je vragen over jouw zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.


Nee, het is niet mogelijk om producten te bestellen tegen een btw-tarief van 0%. Plaats je een professionele bestelling bij Coolblue, dan krijg je altijd een Belgische factuur en kan je de btw die je betaalt gewoon terugvorderen via je btw-aangifte, zoals je gewend bent bij andere professionele aankopen.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 6.834 beoordelingen