The website is in Dutch. Would you rather see it in English?




Neem contact op met de klantenservice. Wij kunnen dan bijvoorbeeld een referentie toevoegen of je factuuradres wijzigen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen de 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox. Hierdoor komt je huidige factuur te vervallen.

Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.


We sturen de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook inzien bij ‘Mijn bestellingen’ in Mijn Coolblue. Klik op de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien en/of betalen. In je besteloverzicht kun je de factuur downloaden. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur.

Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.


Controleer of je factuur in ‘Mijn Coolblue’ staat, onder ‘mijn bestellingen’. Kun je hem niet terugvinden? Neem dan contact op met de klantenservice. Zorg dat je het ordernummer bij de hand hebt, dan kunnen we je zo snel mogelijk de juiste factuur toesturen.


Neem contact op met de klantenservice. Wij kunnen nakijken of we dit nog voor je kunnen aanpassen. Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen de 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.



© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 7.101 beoordelingen