Waar kan ik mijn factuur vinden?
We sturen de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook inzien bij ‘Mijn bestellingen’ in Mijn Coolblue. Klik op de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien en/of betalen. In je besteloverzicht kun je de factuur downloaden. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.
Wat als ik geen factuur heb ontvangen?
Het hangt ervan af of je jouw bestelling al hebt ontvangen.
Heb je jouw bestelling nog niet ontvangen?
Dan krijg je jouw factuur bij je verzendbevestiging. Deze krijg je uiterlijk de nacht voor bezorging in je mail. Gaat het om een winkelbestelling? Dan krijg je je factuur na het ophalen van je bestelling.
Heb je jouw bestelling al wel ontvangen?
Controleer dan of je factuur in [Mijn Coolblue](https://www.coolblue.nl/mijn-coolblue-account/orderoverzicht) staat, onder 'Mijn Bestellingen'. Check ook even je spam-box, soms komt je mail daar binnen. Staat je factuur hier niet tussen? Neem dan contact op met één van onze specialisten.
Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?
Stuur een mail naar zakelijk@coolblue.be. Noem hierin je ordernummer en wat je in je factuur aan wil passen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste factuur in je mailbox. Je oude factuur vervalt dan.
Wat als mijn factuur niet klopt?
Stuur ons een e-mail met daarin:
- je ordernummer
- je gewenste aanpassingen
Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.
Heb je vragen over jouw zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.
Wil je contact opnemen?
Stel je vraag aan onze digitale assistent en hij koppelt je aan de juiste specialist.