The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Veelgestelde vragen over betalen

Terug naar de klantenservice

Ja, je kan je product binnen de 30 dagen retourneren. Voor producten die betaald zijn geweest met ecocheques krijg je van ons geen geld, maar shoptegoed terug. Daarmee kan je een ander of hetzelfde ecocheque-product aanschaffen. Alleen onze klantenservice kan het shoptegoed voor je toepassen. Neem contact met ons op wanneer je iets wilt bestellen om het tegoed te verrekenen.


Nee, dat kan jammer genoeg niet. Je kan wel met ecocheques betalen in onze Belgische winkels.


Ons rekeningnummer is BE07310160125666. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer. Wil je jouw eigen rekeningnummer wijzigen? Neem dan even contact met ons op.


Je kunt bij ons betalen met Bancontact-kaart en met de Payconiq by Bancontact-App, online en in onze winkels. Kies online bij het bestellen van jouw product voor de betaalwijze Bancontact en bevestig de betaling met je Bancontact-kaart of met de Payconiq by Bancontact-App op je smartphone. Je kunt de betaling ook afronden met alle individule online bankieren Apps. Betalen met Bancontact is veilig en helemaal gratis.


Online kan je betalen met Bancontact (kaart en App), kredietkaart (Visa of MasterCard), PayPal, Apple Pay, Coolblue-cadeaubonnen of een handmatige overschrijving. In de winkel kan je betalen met Bancontact, kredietkaart, contant geld, Apple Pay, Coolblue cadeaubonnen en Ecocheques. Omwille van de veiligheidsmaatregelen die we nu nemen, willen we je vragen zo veel mogelijk elektronisch te betalen.


Normaal kan je bij Coolblue alle eco-vriendelijke producten en Samsung en Huawei telefoon- en tabletreparaties betalen met ecocheques. Helaas is dat tijdelijk niet mogelijk omdat onze winkels alleen open zijn als ophaalpunt voor online bestellingen. Vanaf het moment dat onze fysieke winkels weer volledig open kunnen zoals voorheen, kan je weer met ecocheques betalen.


Het is tijdelijk niet mogelijk om met ecocheques te betalen. Onze winkels zijn op dit moment enkel open als ophaalpunt voor online bestellingen. Daardoor is het helaas niet mogelijk om met ecocheques te betalen. Dit is het geval totdat onze fysieke winkels weer volledig open kunnen.


Ja, via creditcard. Als je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je kredietkaart gereserveerd. We schrijven het bedrag pas na de levering af.


Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:

  • Je hebt het bedrag of een gedeelte daarvan betaald met een cadeaubon of een voucher. Je krijgt dat bedrag dan terug in de vorm van shoptegoed.
  • Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.
  • Heb je cash betaald? Bij retourneren in onze winkel betalen we een bedrag tot €50 cash terug. Een bedrag boven de €50 storten we terug op je rekening.

Dat is tijdelijk niet mogelijk. Momenteel zijn onze winkels alleen open als ophaalpunt voor online bestellingen. Daardoor is het helaas niet mogelijk om met ecocheques te betalen. Dit is het geval totdat onze fysieke winkels weer volledig open kunnen.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 6.834 beoordelingen