The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue

Coronavirus: retour- en reparatievragen

Terug naar de klantenservice

Dan hopen we natuurlijk dat je er snel weer bovenop krabbelt. Wanneer je weer helemaal beter bent, kan je met ons contact opnemen en kijken we samen naar een oplossing.


Ja, je hebt gewoon recht om je retour of reparatie aan te melden.

Doe dit altijd sneller (zeker gezien de drukte momenteel op onze klantenservice) via ons online retourformulier.


Ja, dat kan. We vragen je hiervoor je product vooraf als retour aan te melden. Je helpt ons als je het retournummer meeneemt naar de winkel.

Goed om te weten:

  • We doen natuurlijk ons uiterste best om het probleem direct voor je op te lossen. Door de veiligheidsmaatregelen kunnen we alleen minder makkelijk met je meekijken naar het probleem of uitleg geven.
  • Extra services, zoals bijvoorbeeld het updaten van een navigatiesysteem, kunnen we nu niet uitvoeren.

Uiteraard kan je je pakje ook altijd terugsturen via je dichtstbijzijnde bpost-kantoor.


Ja, je kan gewoon langskomen. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt.


Ja, dat doen we nog steeds voor de producten waarbij we dat normaal gesproken zouden doen.

Wel bezorgen we je product momenteel alleen tot nét over de drempel van je huis. We kunnen je product dus niet op de gewenste plek verderop in huis zetten of aansluiten. Het verpakkingsmateriaal nemen we wél mee. Net als je oude of te ruilen product, als deze klaar staat bij de drempel.

Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers, kunnen we momenteel je product alleen ophalen als je deze klaar zet bij de drempel van je huis.

Wij willen je graag helpen om zelf je product te ontkoppelen en te verplaatsen. Daarom hebben we onze bezorgers om tips gevraagd zodat je dit zelf kan doen. Lukt het toch niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.


We hebben besloten om geen installaties en extra services meer uit te voeren bij klanten thuis tot minstens 10 mei. Helaas betekent dit ook dat we jouw product niet meer thuis zullen uitbouwen.

Natuurlijk komen we jouw product graag nog ophalen. We willen je dan wel vragen om je product dan zelf uit te bouwen of van de muur te halen en klaar te zetten voor onze bezorgers.

Wij willen je graag helpen om zelf je producten te verplaatsen. Daarom hebben we onze bezorgers om tips gevraagd om zelf te ontkoppelen, te verplaatsen of uit te bouwen. Lukt het toch niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 14.271 beoordelingen