The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: retour- en reparatievragen

Terug naar de klantenservice

Je kan je pakje nog steeds retourneren doorheen de week, dan zijn de meeste Bpost kantoren gewoon open.


Dan hopen we natuurlijk dat je er snel weer bovenop krabbelt. Wanneer je weer helemaal beter bent, kan je met ons contact opnemen en kijken we samen naar een oplossing.


Ja, dat doen we nog steeds voor de producten waarbij we dat normaal gesproken zouden doen.

Wel bezorgen we je product momenteel alleen tot nét over de drempel van je huis. We kunnen je product dus niet op de gewenste plek verderop in huis zetten of aansluiten. Het verpakkingsmateriaal nemen we wél mee. Net als je oude of te ruilen product, als deze klaar staat bij de drempel.

Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers, kunnen we momenteel je product alleen ophalen als je deze klaar zet bij de drempel van je huis.

Wij willen je graag helpen om zelf je product te ontkoppelen en te verplaatsen. Daarom hebben we onze bezorgers om tips gevraagd zodat je dit zelf kan doen. Lukt het toch niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Ja, je hebt gewoon recht om je retour of reparatie aan te melden.

Doe dit altijd sneller (zeker gezien de drukte momenteel op onze klantenservice) via ons online retourformulier.


We hebben besloten om geen installaties en extra services meer uit te voeren bij klanten thuis tot 6 april. Helaas betekent dit ook dat we jouw product niet meer thuis zullen uitbouwen.

Natuurlijk komen we jouw product graag nog ophalen. We willen je dan wel vragen om je product dan zelf uit te bouwen of van de muur te halen en klaar te zetten voor onze bezorgers.

Wij willen je graag helpen om zelf je producten te verplaatsen. Daarom hebben we onze bezorgers om tips gevraagd om zelf te ontkoppelen, te verplaatsen of uit te bouwen. Lukt het toch niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Nee, we hebben besloten onze fysieke winkels te sluiten tot en met 19 april. Zodra je product gerepareerd is, brengen we het graag bij je thuis. Je ontvangt hierover eerst een mail. Daarna kun je contact opnemen met onze klantenservice om je afleveradres door te geven.



© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 8.793 beoordelingen