The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Duur en status van reparatie

Terug naar de klantenservice

We sturen je in ieder geval één keer per week een update over je reparatie. Als je product eerder gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten. Je kunt de status van je reparatie ook volgen via Mijn Coolblue.


Dat verschilt per product en probleem. Maar we zorgen er altijd voor dat de reparatie maximaal 3 weken duurt vanaf het moment dat jij de ontvangstbevestiging hebt ontvangen.

Als we de reparatie niet kunnen uitvoeren of dit te lang duurt, lossen we het gewoon op een andere manier voor je op.


  • Je krijgt een nieuw product als de reparatie meer kost dan dat het product waard is. Of wanneer de reparateur het product niet binnen de 3 weken heeft gerepareerd.
  • Shoptegoed ontvang je als je product niet meer in het assortiment zit of tijdelijk uitverkocht is. Je kunt je shoptegoed gebruiken door de klantenservice te bellen.

Je krijgt een prijsopgave als de reparateur vastgesteld heeft dat het defect is ontstaan door gebruikersschade. Je kunt kiezen uit 3 opties:

  1. Je gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt dan gerepareerd. In de meeste gevallen heb je het binnen de 2 weken na je akkoord weer terug.
  2. Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan € 39,95 aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
  3. Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt dan geen onderzoekskosten en je product wordt milieuvriendelijk vernietigd.

Je kunt de status van je reparatie volgen via Mijn Coolblue. We houden je ook op de hoogte via e-mail, in ieder geval één keer per week. Duurt de reparatie langer dan 3 weken? Dan gaan we het op een andere manier voor je oplossen en brengen we je hier natuurlijk van op de hoogte.



© 1999 - 2019 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 7.032 beoordelingen