Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.
De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.
Nee, dat is gratis. Je kan je product in de originele verpakking plaatsen en verzenden in een Coolblue-doos of andere stevige doos die je goed afsluit. Gebruik het verzendlabel in je mail, print het uit en plak het op de doos. Geen printer? Schrijf dan het retour- en antwoordnummer op de doos. Breng de doos naar een postkantoor of pakjesautomaat bij jou in de buurt of één van onze winkels.
Je krijgt een prijsopgave per mail toegestuurd als de reparateur vastgesteld heeft dat het defect is ontstaan door gebruikersschade, of wanneer de garantie verlopen is. Je kunt kiezen uit 3 opties:
Geef binnen 14 dagen je keuze aan ons door.