The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Reparatie aanmelden

Terug naar de klantenservice

Jazeker, dit kan ook via het online retourformulier. Na je aanmelding laten we je precies weten wat de vervolgstappen zijn.


Ja, maar alleen als je je product van te voren online aanmeldt via ons retourformulier. Voor het repareren van je Apple producten maak je hier een afspraak.


Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost-punt of pakjesautomaat.


Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

Staat je product niet tussen de bestellingen? Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn Coolblue account bent ingelogd. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft.




© 1999 - 2021 - Coolblue België N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen