Reparatie aanmelden
Reparatie aanmelden
Hoe meld ik online mijn reparatie aan?
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Staat je product niet tussen de bestellingen?
Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn Coolblue account bent ingelogd. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft.
Kan ik extra grote producten zoals groot elektro ook online aanmelden voor reparatie?
Jazeker, het aanmelden van je reparatie kan ook via het online retourformulier. Na je aanmelding neemt een monteur binnen 48 uur contact met je op om een afspraak te maken. Wees voorbereid: de leverancier kan wat meer informatie nodig hebben over je product. Houd het serienummer, eventuele foutcode en andere relevante informatie bij de hand.
Wat als mijn product niet tussen mijn bestellingen staat?
Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn Coolblue account bent ingelogd. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft.
Kan ik mijn product ook in de winkel aanmelden voor retour of reparatie?
Ja, maar alleen als je je product van te voren online aanmeldt via ons retourformulier. Voor het repareren van je Apple producten maak je hier een afspraak.
Kan ik mijn product in de winkel laten repareren?
Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.
Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost-punt of pakjesautomaat.
Wil je contact opnemen?
Stel je vraag aan onze digitale assistent en hij koppelt je aan de juiste specialist.