The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Reparatie aanmelden

Terug naar de klantenservice
Reparatie aanmelden

Jazeker, dit kan ook via het online retourformulier. Na je aanmelding laten we je precies weten wat de vervolgstappen zijn.


Ja, vanaf 27 maart kan je op afspraak je product laten repareren. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost-punt of pakjesautomaat.


Ja, vanaf 27 maart kan je op afspraak je product aanmelden voor retour of reparatie in de winkel. Voor het repareren van je Apple producten maak je hier een afspraak.


Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

Staat je product niet tussen de bestellingen? Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn Coolblue account bent ingelogd. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft.



© 1999 - 2021 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen