The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Reparatie extra grote producten

Terug naar de klantenservice

Wij houden je altijd op de hoogte over je reparatie. Je hoort minimaal één keer per week van ons. Houd hiervoor je mail in de gaten. Als er een monteur langskomt voor je reparatie, zal hij ook contact met je opnemen.

Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.


Jazeker, dit kan ook via het online retourformulier. Na je aanmelding laten we je precies weten wat de vervolgstappen zijn.


De monteur neemt contact met je op binnen de 48 uur nadat je je reparatie hebt aangemeld.

Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.


Kijk op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ wat voor type garantie er van toepassing is. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.

Doorloop hiervoor de volgende stappen:

  1. Meld je reparatie aan via het online retourformulier. Een monteur neemt binnen de 48 uur contact met je op om een afspraak te maken.
  2. Wees voorbereid: de leverancier kan wat meer info nodig hebben over je Product. Houd serienummer, foutcode en andere relevante info bij de hand.
  3. Open op de afgesproken datum de deur voor de monteur.


© 1999 - 2019 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 7.032 beoordelingen