Reparatie extra grote producten
Wat moet ik doen om grotere producten zoals groot elektro te repareren?
Kijk op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ wat voor type garantie er van toepassing is. Staat er ‘Bij jou thuis’? Dan komt er een monteur bij je langs.
Doorloop hiervoor de volgende stappen:
- Meld je reparatie aan via het online retourformulier. Een monteur neemt binnen de 48 uur contact met je op om een afspraak te maken.
- Wees voorbereid: de leverancier kan wat meer info nodig hebben over je Product. Houd serienummer, foutcode en andere relevante info bij de hand.
- Open op de afgesproken datum de deur voor de monteur.
Repareren jullie extra grote producten thuis of moet ik deze opsturen?
Bij extra grote producten zoals witgoed komt er in de meeste gevallen een monteur langs, zodat je toestel niet verplaatst hoeft te worden.
Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.
Wie repareert mijn extra grote product?
Voor extra grote producten komt er vaak een monteur van de fabrikant zelf bij jou thuis langs. Je reparatie meld je gemakkelijk en snel zelf aan via het online retourformulier.
Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt?
Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kun je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.
Kan ik extra grote producten zoals groot elektro ook online aanmelden voor reparatie?
Jazeker, het aanmelden van je reparatie kan ook via het online retourformulier. Na je aanmelding neemt een monteur binnen 48 uur contact met je op om een afspraak te maken. Wees voorbereid: de leverancier kan wat meer informatie nodig hebben over je product. Houd het serienummer, eventuele foutcode en andere relevante informatie bij de hand.
Hoe lang duurt de reparatie voor mijn extra grote product?
De monteur neemt contact met je op binnen twee werkdagen nadat je je reparatie hebt aangemeld. Samen met de monteur plan je een datum waarop het product bij jou thuis wordt gerepareerd. In de meeste gevallen kan het probleem meteen ter plekke worden opgelost. Soms moet het product worden meegenomen, waardoor de reparatie langer duurt.
Wanneer neemt de monteur contact op om een afspraak te maken voor een reparatie?
De monteur neemt contact met je op binnen de 48 uur nadat je je reparatie hebt aangemeld.
Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kan je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.
Contact opnemen?
Stel je vraag aan onze digitale assistent en hij koppelt je aan de juiste specialist.