Wij houden je altijd op de hoogte over je reparatie. Je hoort minimaal één keer per week van ons. Houd hiervoor je mail in de gaten. Als er een monteur langskomt voor je reparatie, zal hij ook contact met je opnemen.
Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kan je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.
Dat lees je hier op onze informatiepagina.
Ja. We vragen je daarom of je een back-up wilt maken van je gegevens, je account te ontkoppelen en waar mogelijk je product terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Lees hier hoe je dat doet.
Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.
Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kan je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.
Ja, vanaf 27 maart kan je op afspraak je product laten repareren in de winkel.
Goed om te weten:
Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost punt of pakjesautomaat.
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Staat je product niet tussen de bestellingen? Het kan zo zijn dat je met het verkeerde Mijn Coolblue account bent ingelogd. Login met het email adres waarmee je oorspronkelijk je product hebt aangeschaft.
We repareren zelf Apple-, Samsung- en Huawei- smartphones en tablets in één van onze winkels.
Voor andere producten werken we samen met externe reparateurs. Grote producten (zoals witgoed en grotere TV’s) worden in de meeste gevallen bij jou thuis gerepareerd.