Wij houden je altijd op de hoogte over je reparatie. Je hoort minimaal één keer per week van ons. Houd hiervoor je mail in de gaten. Als er een monteur langskomt voor je reparatie, zal hij ook contact met je opnemen.
Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kan je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.
Dat lees je hier op onze informatiepagina.
Ja. We vragen je daarom of je een back-up wilt maken van je gegevens, je account te ontkoppelen en waar mogelijk je product terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Lees hier hoe je dat doet.
We repareren zelf Apple-, Samsung- en Huawei- smartphones en tablets. Stuur je smartphone of tablet op, of kom langs in één van onze winkels. Voor andere producten werken we samen met externe reparateurs.
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.
Wil je weten of er voor jouw product een monteur langskomt? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kan je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komt er een monteur bij je langs.
Ja, je product kun je ook in één van onze winkels afgeven. Wij zorgen ervoor dat je product gerepareerd wordt. In dat geval hoef je je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen.
Goed om te weten:
Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost punt of pakjesautomaat.