The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Voorwaarden reparatie

Terug naar de klantenservice

Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het online retourformulier in, hierin kun je aangeven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.

Grote en zware producten komen we in de meeste gevallen bij je ophalen. Retourneren is in alle gevallen gratis.


Je begrijpt wel dat je de volgende artikelen niet kan terugsturen:

  • Software waarvan de verzegeling is verbroken. Dus je kan de nieuwste FIFA niet retourneren na het spelen van een wedstrijdje.
  • Vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn.

Voor juist uitgevoerde diensten van postbodes en monteurs geven we geen geld terug. Hieronder vallen:

  • installatie- en inbouwkosten;
  • ingewisselde vouchers voor inbouw en/of installatie;
  • kosten voor bijzondere verzendopties zoals Coolblue VandaagNog® en tijdvaklevering.

Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop morst, waardoor je een zwart scherm krijgt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we je product kosteloos.

__Wil je jouw product retour sturen of laten repareren? __ Dat kan gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


Dit kan, alleen moeten we de werking van het onderdeel wel controleren. Soms kan dit alleen als we het hele product hebben. Als je een onderdeel opstuurt, kan het dus zijn dat we je later vragen alsnog het hele product te sturen. Wil je dit voorkomen? Stuur dan voor de zekerheid het hele product op. Je kunt je product gemakkelijk en snel aanmelden via het online retourformulier.


Jazeker. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.

  • Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product.
  • Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos. We zorgen dat de reparatie niet langer dan 3 weken duurt.
  • Ook buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

De reparatie meld je gemakkelijk en snel zelf aan via het online retourformulier.



© 1999 - 2019 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 7.032 beoordelingen