Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het online retourformulier in. Je kan hierop aangeven dat je een vervangend product wilt. Retourneren in één van onze winkels kan ook. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je gewenste oplossing is.
Grote en zware producten komen we natuurlijk bij je ophalen. Retourneren is in alle gevallen gratis.
Jazeker. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kan jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.
Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.
Jazeker. Meld je smartphone of tablet aan. Stuur hem vervolgens op of kom langs in één van onze winkels. Onze beloftes:
Hulp nodig bij het aanmelden? In onze winkels kan je terecht met vragen, of mail naar Coolbluerepareert@coolblue.be.
Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we je product kosteloos.
Wil je jouw product retour sturen of laten repareren? Dat kan gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.
Dat is niet mogelijk. Om er zeker van te zijn dat we het defect kunnen herkennen, moeten we namelijk de werking van het hele product kunnen controleren.
Je kan je product gemakkelijk en snel aanmelden via het online retourformulier.
Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop morst, waardoor je een zwart scherm krijgt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kan jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.
Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.
Ga naar de productpagina van je product. Bij de specificaties vind je wat voor type garantie je hebt en hoe lang de garantie duurt. We hebben 2 soorten garanties:
Wil je jouw product retour sturen of laten repareren? Dat kan gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.
Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kan je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.
De reparatie meld je gemakkelijk en snel zelf aan via het online retourformulier.
Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.
Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost-punt of pakjesautomaat.