The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Verzekering afsluiten

Terug naar de klantenservice

  • Fabricagefouten die onder de garantie vallen repareren we kosteloos. Daar heb je geen verzekering voor nodig.
  • Schade die geen gevolgen heeft voor de goede werking van de verzekerde apparatuur zoals deuken, krassen, beschadiging van de afwerking.
  • Schade aan of storingen in de verzekerde apparatuur die verholpen kunnen worden door reiniging zoals ophopingen van vuil en verstoppingen.
  • Schade aan achteraf ingebouwde hardware of nieuw gekochte hardware die zich niet meer in de oorspronkelijk staat bevindt.
  • Gevolgschade: schade die de apparatuur niet rechtstreeks heeft opgelopen. Bijvoorbeeld als je wasmachine kapot gaat en er water uitloopt waardoor je vloer beschadigd raakt, dan valt die schade niet onder deze verzekering. Daar heb je een opstal- of inboedelverzekering voor.
  • Schade door onopzettelijk verlies zoals het vergeten of laten rondslingeren van de verzekerde apparatuur.

Val- en stootschade

Heb je val- of stootschade? Dan kun je jouw product laten repareren via Coolblue. De kosten worden vergoed door de verzekering. Jij hoeft alleen je eigen risico te betalen.

Waterschade

Heeft je product schade omdat het in aanraking is gekomen met een vloeistof? Dan kun je jouw product laten repareren via Coolblue. De kosten daarvan worden vergoed door de verzekering. Jij hoeft alleen je eigen risico te betalen.

Fabricagefouten buiten de garantie

Werkt je product niet meer en valt dit niet onder de standaardgarantie of is de garantie verlopen? Dan worden de reparatiekosten vergoed door deze verzekering. Jij hoeft alleen je eigen risico te betalen.

Diefstal

Is je product gestolen en heb je een verzekering met diefstaldekking? Dan ontvang je de huidige prijs van hetzelfde of gelijkwaardig vervangend product in Coolblue-tegoed, met aftrek van je eigen risico. Je kunt daarna zelf een nieuw product uitkiezen. Ook diefstal uit de auto is gedekt, mits er braaksporen zijn en je je spullen niet in het zicht hebt gelegd.


  • Fabricagefouten die onder de garantie vallen repareren we kosteloos. Daar heb je geen verzekering voor nodig.
  • Schade die geen gevolgen heeft voor de goede werking van de verzekerde apparatuur zoals deuken, krassen, beschadiging van de afwerking.
  • Schade aan of storingen in de verzekerde apparatuur die verholpen kunnen worden door reiniging zoals ophopingen van vuil en stof.
  • Schade aan achteraf ingebouwde hardware of nieuw gekochte hardware die zich niet meer in de oorspronkelijk staat bevindt.
  • Gevolgschade: schade die de apparatuur niet rechtstreeks heeft opgelopen. Bijvoorbeeld als je telefoon op de grond valt en daar een deuk in de houten vloer maakt, dan valt die schade niet onder deze verzekering. Daar heb je een opstal- of inboedelverzekering voor.
  • Schade door onopzettelijk verlies door verwijtbaar gedrag zoals het vergeten of laten rondslingeren van de verzekerde apparatuur.

Op elke productpagina vind je wat de verzekeringsopties zijn voor dat specifieke product, met de bijbehorende looptijd, dekking en prijs. Let op: de dekking verschilt per product, afhankelijk van welke verzekering je kiest. Lees altijd de voorwaarden van de verzekering die je kiest. Dan weet je precies waar je aan toe bent.

Zekerheidspakketten voor alle apparatuur, inclusief mobiele apparaten zoals laptops, tablets, smartphones en slimme horloges:

Zekerheidspakket voor alle apparatuur, behalve voor mobiele apparaten:


Op de productpagina vind je welke Zekerheidspakketten we aanbieden voor jouw product. In je winkelmandje kan je er vervolgens één kiezen. Je koopt een Zekerheidspakket altijd tegelijk met het product dat je wilt verzekeren. Achteraf kun je geen Zekerheidspakket meer afsluiten.



© 1999 - 2019 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 7.012 beoordelingen