The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue home
Klantenservice

Levering tijdens Black Friday

Door drukte zijn deze services momenteel niet beschikbaar. Maar geen paniek, want met deze doe-het-zelf tips installeer je 'm zelf.

We kunnen de inbouw- en installatie service ook niet op een later moment voor je inplannen. We weten namelijk nog niet wanneer hij weer beschikbaar is. Houd de pagina van je favoriete product in de gaten. Zodra we weer inbouwen en installeren, kies je de services op de pagina van het product.

Door Black Friday-drukte kunnen we niet garanderen dat alle pakjes op tijd bezorgd worden. Je hebt de grootste kans om je pakje op tijd in huis te hebben als je in de week voor Black Friday bestelt (19-25 november).

Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakje gewoon bij je thuis geleverd.

Als een product op voorraad is in de winkel, haal je 'm vandaag nog op. Op de productpagina vind je in welke winkels een product op voorraad is. Klik op de knop "Ophalen in de winkel".

Vervelend dat je levering is vertraagd. Vanwege Black Friday is het drukker dan normaal en zijn er helaas meer vertragingen.

Ga naar Mijn Coolblue om de meest actuele bezorginformatie over je levering te vinden. Hier vind je ook je Track & Trace.

Meestal zijn vertraagde leveringen er alsnog de volgende dag, dus wacht nog even af. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakje nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

We doen alles om 'vandaag besteld, morgen in huis' waar te maken. Door Black Friday-drukte kunnen pakjes vertragen. Ook zitten onze bestelwagens door de drukte snel vol. Zodra je je bestelling plaatst, zie je de beschikbare bezorgmomenten. Kies daar het moment dat jou het beste uitkomt.

Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor afhalen in de winkel.

  • Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen afhalen.
  • Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om de volgende dag op te afhalen.
  • Tijdens Black Friday betaal je die bestelling al online: zo kunnen we je nog sneller helpen wanneer je 'm komt ophalen.

Door de Black Friday-drukte zijn er helaas meer vertragingen. Bekijk makkelijk de status van je bestelling in Mijn Coolblue. Hier vind je ook een link naar je Track & Trace. Je kan de Track & Trace code ook vinden in je verzendbevestigingsmail.

Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Is je bestelling vertraagd? Meestal zijn vertraagde pakketjes er alsnog de volgende dag, dus wacht nog even af. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.



© 1999 - 2021 - Coolblue België N.V.
Beoordeling door klanten: Kiyoh 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen