The website is in Dutch. Would you rather see it in English?



Dat vinden we vervelend. We willen je vragen om contact met onze klantenservice op te nemen zodat we je hierover te woord kunnen staan.


Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend. Check eerst even de onderstaande punten: - Check de Track & Trace code van het pakket In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering is verschoven.

- Check het bezorgadres Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?

- Check je brievenbus Heb je een niet-thuisbericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Heb je alsnog geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Heeft je product beschadigingen? We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op! Vul binnen 30 dagen het retourformulier in of retourneer je product in één van onze winkels. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je als oplossing wenst. Zo kunnen we je zo goed mogelijk helpen. Uiteraard geldt hier het normale retourproces, dus grote en zware pakketten halen we op en retourneren is in alle gevallen kosteloos.



© 1999 - 2019 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 16.563 beoordelingen