The website is in Dutch. Would you rather see it in English?




Oei, dat is niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice. We staan 7 dagen per week voor je klaar en zorgen dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.


Vul binnen de 30 dagen het online retourformulier in en geef duidelijk aan welk onderdeel er mist. Vergeet niet bij aanmelding het serienummer toe te voegen. Geef ook aan welke van deze 2 oplossingen je wilt:

  • Het ontbrekende onderdeel naleveren. In de meeste gevallen heb je het ontbrekende onderdeel binnen de 2 weken in huis. Als we het onderdeel niet na kunnen leveren, nemen we contact met je op en ruilen we het product alsnog voor je om.

  • Een nieuw product. Je hebt je nieuwe product dan een dag nadat we je retourzending hebben ontvangen in huis.


Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.


Controleer het volgende:

- De Track & Trace code Je vindt deze in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de levering is verschoven.

- Het afleveradres

- De brievenbus Heb je een niet thuis-bericht ontvangen? Dan is het pakje bij de buren afgegeven of de bezorger heeft een nieuw moment van levering ingepland.

Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakje ontvangen? Neem dan contact met ons op.


Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het online retourformulier in. Je kan hierop aangeven dat je een vervangend product wilt. Retourneren in één van onze winkels kan ook. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je gewenste oplossing is.

Grote en zware producten komen we natuurlijk bij je ophalen. Retourneren is in alle gevallen gratis.


We gaan er alles aan doen om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.


Wat vervelend! We raden je aan om de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kan je het probleem zelf al oplossen, zodat je toch meteen gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren. De handleiding vind je voor veel producten op de productpagina. Die kan je vinden door bij Mijn bestellingen in je Mijn Coolblue-account op het product te klikken.

Werkt je aankoop echt niet? Meld dan binnen de 30 dagen je product aan voor retour via het online retourformulier of ga naar één van onze winkels. Je kan kiezen of je je geld terug wilt of dat je een nieuw product wilt ontvangen. Je helpt ons door aan te geven wat er precies defect is aan het product, zodat wij ons assortiment kunnen verbeteren.


Levering via bpost
De bezorger brengt je pakje naar het bpost-afhaalpunt bij jou in de buurt. Heb je een bpost account? Dan kun je ook aangeven dat je pakje naar een buurman gaat of op een veilige plek neergelegd mag worden.

Levering via PostNL
De bezorger geeft je pakje af bij de buren. Als dat niet lukt, komt hij de volgende dag (behalve op zondag) nog een keer. Je kunt ook zelf een ander bezorgmoment kiezen via PostNL.be.

Levering op afspraak via Dynalogic
Als je pakje op afspraak wordt geleverd, krijg je een e-mail of belletje van Dynalogic om een nieuwe afspraak in te plannen.


Controleer het volgende:
1. De Track & Trace code van het pakje Die vind je in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of het tijdvak van de levering is verschoven.
2. Het bezorgadres Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.
3. De brievenbus Heb je een bericht in je brievenbus ontvangen van één van onze bezorgpartners (Bpost, Post NL of Dynalogic)? Dan staat daarop aangeduid waar je pakketje zich bevindt.

Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakje ontvangen? Neem dan contact met ons op.



© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 7.108 beoordelingen