The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue
  • Verlanglijstje
  • Winkelmand
    Winkelmandje Productenpolonaise.

    Tot op de bodem uitgezocht door Gerrit.

    Leeg winkelmandje


Oei, dat is niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice. We staan 7 dagen per week voor je klaar en zorgen dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.


Vul binnen de 30 dagen het online retourformulier in en geef duidelijk aan welk onderdeel er mist. Vergeet niet bij aanmelding het serienummer toe te voegen. Geef ook aan welke van deze 2 oplossingen je wilt:

  • Het ontbrekende onderdeel naleveren. In de meeste gevallen heb je het ontbrekende onderdeel binnen de 2 weken in huis. Als we het onderdeel niet na kunnen leveren, nemen we contact met je op en ruilen we het product alsnog voor je om.

  • Een nieuw product. Je hebt je nieuwe product dan een dag nadat we je retourzending hebben ontvangen in huis.


Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.


Dat lossen we natuurlijk voor je op. Vul binnen de 30 dagen het online retourformulier in. Je kan hierop aangeven dat je een vervangend product wilt. Retourneren in één van onze winkels kan ook. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je gewenste oplossing is.

Grote en zware producten komen we natuurlijk bij je ophalen. Retourneren is in alle gevallen gratis.


Wat vervelend! We raden je aan om de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kan je het probleem zelf al oplossen, zodat je toch meteen gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren. De handleiding vind je voor veel producten op de productpagina. Die kan je vinden door bij Mijn bestellingen in je Mijn Coolblue-account op het product te klikken.

Werkt je aankoop echt niet? Meld dan binnen de 30 dagen je product aan voor retour via het online retourformulier of ga naar één van onze winkels. Je kan kiezen of je je geld terug wilt of dat je een nieuw product wilt ontvangen. Je helpt ons door aan te geven wat er precies defect is aan het product, zodat wij ons assortiment kunnen verbeteren.


Controleer het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakje Die vind je in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of het tijdvak van de levering is verschoven.

2. Het bezorgadres Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus Heb je een bericht in je brievenbus ontvangen van één van onze bezorgpartners (Bpost, Post NL of Dynalogic)? Dan staat daarop aangeduid waar je pakketje zich bevindt.

4. Je mailbox Door grote drukte bij bpost kan je pakje iets langer onderweg zijn dan normaal. We houden je via e-mail op de hoogte van eventuele vertragingen.


We gaan er alles aan doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Via de Track & Trace link uit je verzendbevestiging kan je in de gaten houden wanneer je bestelling precies wordt bezorgd. We begrijpen dat je je bestelling vandaag in huis wil hebben. Het gaat helaas echt niet lukken. Wacht nog even af, hij komt er aan.


Levering via bpost
Heb je een bpost account? Dan kan je zelf je leveringsvoorkeuren doorgeven voor wanneer je niet thuis bent. Dan levert bpost je pakje waar jij dat wil. Heb je geen bpost account, dan maakt de postbode zelf de keuze: bij je buur, op een veilige plaats of in een bpost afhaalpunt. Je ontvangt een e-mail van bpost en een briefje in je bus met de locatie van je pakje.

Levering via PostNL
De bezorger geeft je pakje af bij de buren. Als dat niet lukt, komt hij de volgende dag (behalve op zondag) nog een keer. Je kunt ook zelf een ander bezorgmoment kiezen via PostNL.be.

Levering op afspraak via Dynalogic
Als je pakje op afspraak wordt geleverd, krijg je een e-mail of belletje van Dynalogic om een nieuwe afspraak in te plannen.

Levering door CoolblueBezorgt
We bellen je om zeker te weten dat je écht niet thuis bent. En om te vragen of we je bestelling bij je buren mogen bezorgen. Zo niet, dan nemen we je bestelling weer mee en krijg je een mail van ons waarmee je een nieuw bezorgmoment kan kiezen.


Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het aan ons door. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je Mijn Coolblue-account. Heb je al een bestelling gedaan? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de bestelling nog kunnen aanpassen.


Dat hangt ervan af of we je bestelling al hebben verzonden of niet. Neem contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van je pakje nog kunnen aanpassen.

Levering via bpost Ontving je al een e-mail waarin staat dat je pakje met bpost wordt verstuurd? Dan is het jammer genoeg te laat om je adres te wijzigen. Je kan er nog wel last-minute voor kiezen om je pakje te laten leveren in een bpost-punt in plaats van op een fout adres. Dit doe je door je leveringsvoorkeuren aan te passen in je bpost-account of via de My bpost-app. Let op: dit trucje kan je enkel toepassen als de postbode nog niet op zijn ronde is vertrokken.


Volg je verzending met de Track & Trace code uit je verzendbevestiging mail. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 13.409 beoordelingen