The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: winkelvragen

Terug naar de klantenservice

We helpen je zoveel mogelijk bij het beantwoorden van technische en praktische vragen na aankoop. We kunnen je helaas niet helpen met het instellen van je product ter plaatse.

Voor reparatieservices in de winkel

Voor reparaties in de winkel kunnen we je helpen met het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire, maar enkel op afspraak. Maak een reparatieafspraak. Overige reparaties kunnen we niet ter plaatse voor je doen. Je kan je product wel voor reparatie afgeven in de winkel. We vragen je om je product vooraf als retour aan te melden.


Ja, je kan met ecocheques betalen voor een selectie milieuvriendelijke producten. We aanvaarden zowel de papieren versies van Edenred en Sodexo als de elektronische versies van Edenred, Sodexo en Monizze.


Ja dat kan! Lees hieronder hoe:

  • Ga met je product naar één van onze winkels. Je hoeft je retour van tevoren niet online aan te melden en hoeft niets uit te printen.
  • Wil je je product omruilen? Reserveer het nieuwe product dan alvast door het te bestellen en naar de winkel te laten sturen. Je hoeft nog niet te betalen tijdens het reserveren.
  • Wil je liever je geld terug? Bedragen lager dan € 30,- betalen we direct terug in de winkel. Hogere bedragen storten we binnen 5 werkdagen op je rekening.

Je kan een afspraak maken voor advies.


Ja, je kunt gewoon langskomen voor advies, retouren of reparaties of om een bestelling af te halen.


Je kan weer winkelen zoals je bij ons gewend bent. Voor de veiligheid van jou én onze winkelmedewerkers volgen we nog enkele basisregels.

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondmasker.
  • We houden in de gaten dat het binnen niet te druk wordt.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Je kunt natuurlijk wel gewoon bestellen via onze website.

Heb je positief getest en was je in onze winkel? Stuur ons dan een e-mail via klantenservice@coolblue.be

Veiligheid bij het repareren van je smartphone, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je smartphone voor én na reparatie. Je kan niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal hem op zodra hij klaar is.


Ja, je kunt je product gewoon online reserveren en direct ophalen als het op voorraad is. Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kun je het reserveren om de volgende dag op te halen. Betalen hoeft pas in de winkel.


Ja, onze winkels zijn gewoon open zoals je van ons gewend bent. Je kunt langskomen zonder afspraak voor advies, retouren of reparaties of om je bestelling op te halen. Hier vind je de adressen en openingstijden van al onze winkels.


Ja, je kunt in onze winkels betalen met Bancontact, kredietkaart en cash. Contante betalingen zijn mogelijk tot een limiet van € 2.999,-.


Nee, we zijn gewoon open zoals je van ons gewend bent. Hier vind je de [openingstijden en adressen] (https://www.coolblue.be/nl/winkels) van onze winkels.




© 1999 - 2021 - Coolblue België N.V.
Beoordeling door klanten:
Kiyoh 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen