The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: winkelvragen

Terug naar de klantenservice

We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • We zorgen ervoor dat iedereen steeds 1,5 meter afstand kan houden.
  • Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Ze wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.
  • Onze winkelmedewerkers dragen een mondmasker.
  • Ook voor jou staat er desinfecterende handgel klaar.

We vragen ook aan jou om je aan te passen:

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondmasker.
  • Kom alleen. Minder leuk, helaas verplicht.
  • Beperk je winkelbezoek tot 30 minuten.
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Natuurlijk kan je jouw bestelling gewoon via onze website doen.

Heb je positief getest en was je in onze winkel? Stuur ons dan een e-mail via klantenservice@coolblue.be

Veiligheid bij het repareren van je smartphone, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je smartphone voor én na reparatie. Je kan niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal hem op zodra hij klaar is.


Nee, we zijn gewoon open zoals je van ons gewend bent. Lees meer over de openingstijden en adressen van onze locaties.


Ja, vanaf 27 maart kan je op afspraak je product retourneren in de winkel.


Vanaf 27 maart kan je op afspraak langskomen voor hulp na verkoop.

We helpen je zoveel mogelijk bij het beantwoorden van technische en praktische vragen na aankoop. We kunnen je helaas niet helpen met het instellen van je product ter plaatse.

Voor reparatieservices in de winkel

Voor reparaties in de winkel kunnen we je helpen met het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire, maar enkel op afspraak. Maak een reparatieafspraak. Overige reparaties kunnen we niet ter plaatse voor je doen. Je kan je product wel voor reparatie afgeven in de winkel. We vragen je om je product vooraf als retour aan te melden.


Ja, vanaf 27 maart kan je op afspraak je product laten repareren. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost-punt of pakjesautomaat.


Ja, vanaf 27 maart is dit mogelijk als je een afspraak maakt in onze winkels. We willen je wel vragen om zoveel mogelijk elektronisch te betalen, zodat je je aankopen zo veilig mogelijk kan doen. Contante betalingen zijn mogelijk tot een limiet van € 2.999,-.

Voor online bestellingen vragen we je op voorhand te betalen via de website. Zo gaat het ophalen nog sneller.


Onze winkels zijn open op afspraak. Maak hier snel en makkelijk je afspraak. Lukt dit niet? Dan kan je ook een afspraak maken aan de ingang van onze winkels. Voor de reparatie van je tablet of smartphone maak je hier een afspraak. We willen je vragen met maximaal één ander gezinslid te komen. Kom op tijd: je kan enkel winkelen binnen jouw tijdvak van 30 minuten.

Je product afhalen kan zonder afspraak, als je het op voorhand hebt besteld en betaald.


Je mag gewoon langskomen, zolang dit binnen je tijdvak is. We kunnen je helpen tot het einde van je tijdvak. Als je bijvoorbeeld 5 minuten later bent, heb je nog 25 minuten om te winkelen.

Lukt het je niet om binnen je tijdvak langs te komen? Annuleer je afspraak via de link in de bevestigingsmail van je afspraak. Je kan dan ook meteen een nieuwe afspraak maken.


Vanaf 27 maart kan je op afspraak langskomen voor advies, het bekijken en kopen van producten, hulp bij gebruik of je bestelling retourneren. Voor de reparatie van je tablet of smartphone maak je hier een afspraak. Voor het ophalen van je bestelling hoef je geen afspraak te maken.

We willen je vragen met maximaal één ander gezinslid te komen. Je hoeft geen dubbele afspraak te boeken. Je afspraak duurt maximaal 30 minuten.


Ja, voor het ophalen van je bestelling hoef je geen afspraak te maken. Voor advies, het bekijken en kopen van producten, hulp bij gebruik of je bestelling retourneren willen je dit wel vragen: maak hier je afspraak.

We willen je vragen met maximaal één ander gezinslid te komen. Je hoeft geen dubbele afspraak te boeken. Je afspraak duurt maximaal 30 minuten.


Ja, je kan je product gewoon online bestellen en direct ophalen als het product op voorraad is. Een afspraak maken is niet nodig. Is het product niet op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het bestellen om de volgende dag op te halen. Betalen doe je op voorhand. Zo haal je nog sneller en veiliger je bestelling op.


Dit kan via de link in de bevestigingsmail van je afspraak. Je kan dan ook meteen een nieuwe afspraak inplannen. Het is niet mogelijk je afspraak te wijzigen.


Ja, dit doe je door een afspraak in onze winkels te maken. Je kan met ecocheques betalen voor een selectie milieuvriendelijke producten. We aanvaarden zowel de papieren versies van Edenred en Sodexo als de elektronische versies van Edenred, Sodexo en Monizze. Bij online bestellingen vragen we je om op voorhand te betalen via de website, waardoor het niet mogelijk om op die manier met ecocheques te betalen.




© 1999 - 2021 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen