The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: winkelvragen

Terug naar de klantenservice

Ja, je kan je product gewoon online bestellen en kiezen voor ophalen in de winkel op een specifieke dag.


Ja, je kunt je telefoon, tablet of Apple accessoire nog steeds in onze winkel laten repareren. We willen je wel vragen wat voorbereidingen te treffen. Meer informatie vind je hier. In verband met de veiligheidsvoorschriften kun je niet in de winkel wachten op je reparatie.


Nee, voorlopig niet. Onze winkels zijn alleen een ophaalpunt. Je kunt online je bestelling plaatsen en direct ophalen in de winkel als deze op voorraad is.


Het is niet mogelijk een afspraak te maken. Onze winkels zijn momenteel alleen een ophaalpunt. Je kunt online je bestelling plaatsen en direct ophalen in de winkel als deze op voorraad is. Ook kun je je telefoon of tablet laten repareren. De winkel is gesloten.


Ja, dat is voorlopig mogelijk. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt.


Onze winkels zijn alleen open als ophaalpunt. Je kunt er direct je online bestelling afhalen en je Apple telefoon of tablet laten repareren. De winkel is niet open.


Ja, maar alleen als je je product van te voren online aanmeldt via ons retourformulier. Voor het repareren van je Apple producten maak je hier een afspraak.


Voor hulp na aankoop kun je tijdelijk niet terecht in onze winkel. Onze winkels zijn momenteel alleen een ophaalpunt. Je kunt online je bestelling plaatsen en direct ophalen in de winkel als deze op voorraad is. Ook kun je je telefoon of tablet laten repareren. De winkel is gesloten.


Ja, maar alleen als je je product van te voren online aanmeldt via ons retourformulier. Voor het repareren van je Apple producten maak je hier een afspraak.


Nee, het is niet mogelijk een afspraak te maken. Onze winkels zijn momenteel alleen een ophaalpunt. Je kunt online je bestelling plaatsen en direct ophalen in de winkel als deze op voorraad is. Ook kun je je Apple telefoon of tablet laten repareren. De winkel is gesloten.


We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • We zorgen ervoor dat iedereen steeds 1,5 meter afstand kan houden.
  • Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Ze wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.
  • Onze winkelmedewerkers dragen een mondmasker.
  • Ook voor jou staat er desinfecterende handgel klaar.

We vragen ook aan jou om je aan te passen:

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondmasker.
  • Kom best alleen. Minder leuk, vele veiliger.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Natuurlijk kan je jouw bestelling gewoon via onze website doen.

Veiligheid bij het repareren van je smartphone, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je smartphone voor én na reparatie. Je kan niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal hem op zodra hij klaar is.


Ja, maar alleen als je je product van te voren online aanmeldt via ons retourformulier. Als je het nieuwe product meteen wilt meenemen, reserveer deze dan van te voren voor ophalen in de winkel. Je dient het product bij het ophalen vooruit te betalen. Voor het repareren van je Apple producten maak je hier een afspraak.


Ja, we hebben momenteel andere openingstijden dan je van ons gewend bent. Lees meer over de openingstijden en adressen van onze locaties.


Nee, onze winkels zijn momenteel alleen open als ophaalpunt. Voor online bestellingen vragen we je vooraf te betalen op de website. Zo gaat het ophalen nog sneller.


Dat is tijdelijk niet mogelijk. Momenteel zijn onze winkels alleen open als ophaalpunt voor online bestellingen. Daardoor is het helaas niet mogelijk om met ecocheques te betalen. Dit is het geval totdat onze fysieke winkels weer volledig open kunnen.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 6.834 beoordelingen