The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Veelgestelde vragen over leveren en afhalen

Terug naar de klantenservice

Volg je verzending met de Track & Trace code uit je verzendbevestiging mail. Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.


Het is momenteel helaas niet mogelijk om je pakje vandaag nog te ontvangen.


Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakje gewoon bij je thuis geleverd. Alle leveringen zijn nu contactloos en we brengen je bestelling tot je voordeur. Door Black Friday-drukte kunnen bij bpost en PostNL wel eerder vertragingen ontstaan.


Controleer het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakje Die vind je in je verzendbevestiging. Controleer via deze link of het tijdvak van de levering is verschoven.

2. Het bezorgadres Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus Heb je een bericht in je brievenbus ontvangen van één van onze bezorgpartners (Bpost, Post NL of Dynalogic)? Dan staat daarop aangeduid waar je pakketje zich bevindt.

4. Je mailbox Door grote drukte bij bpost kan je pakje iets langer onderweg zijn dan normaal. We houden je via e-mail op de hoogte van eventuele vertragingen.

Klopt dit allemaal, maar heb je toch geen pakje ontvangen? Wacht dan nog even af. Je vertraagde pakje wordt bijna altijd binnen 5 dagen alsnog bezorgd. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakje nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Dat kan voor grote producten zoals wasmachines, droogkasten, koelkasten, diepvriezers, televisies, trampolines en grote fitnesstoestellen. Je kiest dan tijdens jouw bestelling een tijdvak van 4 uur. Zo hoef je geen hele dag thuis te blijven.


Vervelend dat je pakketje is vertraagd. Houd je Track & Trace goed in de gaten, daar vind je altijd de meest actuele bezorginformatie. Meestal zijn vertraagde pakjes er alsnog de volgende dag, dus wacht nog even af. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Als je vandaag vóór 23.59 uur bestelt, wordt je pakje morgen gratis geleverd. In Vlaanderen en Brussel zelfs op zondag. Woon je in Wallonië, dan leveren we bestellingen die je op zaterdag of zondag hebt geplaatst op maandag. We leveren tussen 7.30 en 22.00 uur. De ochtend van je leverdag krijg je een e-mail met een tijdsindicatie van jouw levering.


Wacht nog even af. Waarschijnlijk wordt je bestelling in meerdere pakjes geleverd en is er 1 vertraagd bij bpost. Vertraagde pakjes worden alsnog binnen 1 of 2 dagen geleverd.

Is je bestelling deels geleverd door CoolblueBezorgt of CoolblueFietst? Of mis je een onderdeel van je product? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Ja. Als het product op voorraad is, kan je het vandaag nog ophalen in één van onze winkels. In je winkelmandje kan je aangeven in welke winkel je jouw bestelling wilt ophalen.

Is het door jou gekozen product niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het bestellen en de volgende dag ophalen.

Iemand anders mag je bestelling ook voor je ophalen als diegene de ophaalbevestiging meeneemt.


Ja. We houden 1,5 meter afstand en het krabbeltje zetten onze bezorgers zelf bij levering.

Kleine producten
Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet.

Grote producten
We bezorgen je grote producten standaard tot nét over de drempel van je huis. Je oude product nemen we mee, als hij klaar staat bij de drempel.

Producten met extra services
Voor sommige producten bieden we extra aansluitservices. Voor de extra hygiënische maatregelen hebben wij filmpjes gemaakt.




© 1999 - 2021 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen