The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Incompleet of verkeerd product

Terug naar de klantenservice

Zitten niet alle onderdelen of accessoires in de doos? Vervelend! Vul binnen 30 dagen het retourformulier in en geef daarbij duidelijk aan welke onderdelen er missen. Geef ook aan welke van deze 2 oplossingen je wenst:

  • Het product omruilen: je hebt je nieuwe product een dag nadat we je retourzending hebben ontvangen in huis.
  • Het ontbrekende onderdeel naleveren: wij vragen het ontbrekende onderdeel op bij de leverancier of zoeken het onderdeel in ons magazijn. In de meeste gevallen heb je binnen 2 weken het ontbrekende onderdeel in huis. Mocht dit langer duren, dan laten we je het weten. Vergeet niet bij de aanmelding het serienummer van het product toe te voegen. Dan kunnen we het onderdeel nog sneller naleveren. Kunnen we het onderdeel niet naleveren? Dan nemen we contact met je op en ruilen we het product alsnog voor je om.

Strijkijzer ontvangen in plaats van die nieuwe laptop? Dat is niet de bedoeling natuurlijk! Meld dit bij onze klantenservice. We staan 7 dagen per week voor je klaar en lossen het zo snel mogelijk voor je op.



© 1999 - 2019 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 16.563 beoordelingen