The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue home
Klantenservice

Ruilen en retourneren in onze winkels

Ja, je kan gewoon langskomen. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt.

Ja, dat kan. Neem je product mee naar één van onze winkels. Weet je nog niet voor welk product je het wil ruilen? Onze specialisten helpen je met plezier een product te vinden dat beter bij je past. Je hoeft je product niet aan te melden via de website, maar het is wel goed om je ordernummer bij de hand te hebben.

Weet je al voor welk product je het wilt omruilen?

  1. Bestel alvast je nieuwe product om 'm te reserveren.
  2. Geef tijdens het afronden van je bestelling aan dat je jouw product op wilt halen in de winkel. Je hoeft dan nog niet te betalen.
  3. In de meeste gevallen kun je je nieuwe product dezelfde of de volgende dag al ophalen. We laten je dan wat weten zodra het product voor je klaarligt.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product? Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is alleen mogelijk als je het product contant hebt betaald. We betalen een bedrag tot €50 contant terug.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product? Dan kan je het overige bedrag bijbetalen.

Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je retour van tevoren niet online aan te melden en niets uit te printen. In het geval van een defect proberen we eerst zelf een oplossing te vinden en als dat niet lukt dan zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt opgestuurd.

Goed om te weten: Heb je contant betaald? Bij retourneren in onze winkel betalen we een bedrag tot €50 contant terug. Is het bedrag boven de €50 of niet contant betaald? Dan storten we het bedrag terug op je rekening.



© 1999 - 2021 - Coolblue België N.V.
Beoordeling door klanten: Kiyoh 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen