The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Ruilen en retourneren in onze winkels

Terug naar de klantenservice

Ja dat kan! Lees hieronder hoe:

  • Ga met je product naar één van onze winkels. Je hoeft je retour van tevoren niet online aan te melden en hoeft niets uit te printen.
  • Wil je je product omruilen? Reserveer het nieuwe product dan alvast door het te bestellen en naar de winkel te laten sturen. Je hoeft nog niet te betalen tijdens het reserveren.
  • Wil je liever je geld terug? Bedragen lager dan € 30,- betalen we direct terug in de winkel. Hogere bedragen storten we binnen 5 werkdagen op je rekening.

Ja, vanaf 27 maart kan je op afspraak je retour of gerepareerde product ophalen in de winkel.


Ja, vanaf 27 maart kan je op afspraak je product laten repareren in de winkel.

Goed om te weten:

  • We doen natuurlijk ons uiterste best om het probleem direct voor je op te lossen. Door de veiligheidsmaatregelen kunnen we alleen minder makkelijk met je meekijken naar het probleem of uitleg geven.
  • Extra services, zoals bijvoorbeeld het updaten van een navigatiesysteem, kunnen we nu niet uitvoeren.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost punt of pakjesautomaat.


Ja, vanaf 27 maart kan je op afspraak je product ruilen in de winkel. Je kunt je product ook retourneren via bpost-punten die open zijn.


Ja, vanaf 27 maart kan je op afspraak je product aanmelden voor retour of reparatie in de winkel. Voor het repareren van je Apple producten maak je hier een afspraak.




© 1999 - 2021 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen