Dat kan helaas niet. Je product moet eerst verwerkt worden in ons magazijn. Zodra we jouw product binnen hebben, versturen we je nieuwe product. De dag erop heb je het in huis. Is je nieuwe product niet op voorraad? Dan laten we je dat natuurlijk weten en krijg je je geld terug.
Dat lees je hier op onze informatiepagina.
Goedkoper product Je ontvangt het restbedrag binnen de 3 dagen na ontvangst op je rekening.
Duurder product Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Zodra we je betaling binnen hebben, sturen wij het product naar je op.
Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.
Wil je weten of jouw product wordt opgehaald? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kan je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komen we het product bij je ophalen. Als er 'Carry-in garantie' staat verwachten we dat je het product naar ons toestuurt.
Nee, dat is gratis. Je kan je product in de originele verpakking plaatsen en verzenden in een Coolblue-doos of andere stevige doos die je goed afsluit. Gebruik het verzendlabel in je mail, print het uit en plak het op de doos. Geen printer? Schrijf dan het retour- en antwoordnummer op de doos. Breng de doos naar een postkantoor of pakjesautomaat bij jou in de buurt of één van onze winkels.
Zeker. Zo werkt het:
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:
Binnen de 30 dagen na ontvangst van je product heb je 3 opties:
Na 30 dagen wordt je product altijd gerepareerd.
Je kan je keuze aangeven in het online retourformulier.