Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.
Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.
Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een pan uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee koken.
In je Mijn Coolblue-account kan je de status zien. Zodra wij aan de slag gaan met jouw bestelling, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan gebeuren dat je product volgens je Track & Trace is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.
Heb je je product meer dan 3 dagen geleden teruggestuurd en nog niets gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Ja, je mag je Tweedekans-product gewoon retourneren binnen de tevredenheidsgarantie van 30 dagen. Het product moet dan wel in dezelfde staat zijn als toen je het kreeg. Gaat je product na 30 dagen kapot? We bieden je gewoon de 2 jaar garantie die je van ons gewoon bent.
Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.
Binnen de 30 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:
Na 30 dagen wordt je product altijd gerepareerd.
Je kan je keuze aangeven in het online retourformulier.
Je kan binnen de 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen. Je hebt 2 opties:
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.
Je kan je keuze aangeven in het online retourformulier. Na 30 dagen repareren wij je product en gelden de bovenstaande opties niet meer.
Je begrijpt wel dat je de volgende artikelen niet kan terugsturen:
Voor juist uitgevoerde diensten van postbodes en monteurs geven we geen geld terug. Hieronder vallen:
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:
Ja dat kan! Lees hieronder hoe:
Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.
Wil je weten of jouw product wordt opgehaald? Dit laten we je altijd per mail weten nadat je product is aangemeld. Daarnaast kan je op de productpagina van je product onder ‘specificaties’ vinden wat voor type garantie je hebt. Staat er ‘On-site service’? Dan komen we het product bij je ophalen. Als er 'Carry-in garantie' staat verwachten we dat je het product naar ons toestuurt.