The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: leveringsvragen

Terug naar het helpcentrum

Dat kan, dan zetten we je bestelling buiten bij de voordeur. Je oude product nemen we mee als je 'm buiten voor ons klaarzet. Wil je liever een nieuwe afspraak maken? Geen probleem. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.


We gaan er alles aan doen om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Door grote drukte bij bpost kan je pakje momenteel iets langer onderweg zijn. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.


De meeste afhaalpunten en postkantoren zijn gewoon open. Wanneer je via onze website bestelt, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten.


Ja, je kan je product gewoon online bestellen en kiezen voor ophalen in de winkel op een specifieke dag.


Ja, het is nog steeds 'vandaag besteld, morgen in huis'.


Ja, maar momenteel alleen voor een aantal witgoedproducten en keukenapparatuur. Andere witgoedproducten, televisies en smart homeproducten installeren we tijdelijk niet meer. Dit doen we voor de veiligheid van jou én onze installateurs. Je kunt ze wel nog steeds bestellen en we komen ze ook leveren tot net over de drempel van je voordeur. Om je te helpen je nieuwe product zelf aan te sluiten, hebben we doe-het-zelf-tips van onze installateurs voor je klaargezet.


Ja. We houden 1,5 meter afstand en het krabbeltje zetten onze bezorgers zelf bij levering.

Kleine producten
Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet.

Grote producten
We leveren je grote producten tot nét over de drempel van je huis. Je oude product nemen we alleen mee, als hij klaar staat bij de drempel.

Witgoedproducten en keukenapparatuur met extra aansluitservices
Bekijk hier hoe wij samen zorgen dat de levering veilig verloopt.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 11.628 beoordelingen