The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: winkelvragen

Terug naar de klantenservice

Ja, je kan in onze winkels met ecocheques betalen voor een selectie milieuvriendelijke producten. Omwille van de veiligheidsmaatregelen die we nemen, willen we je vragen zo veel mogelijk met elektronische ecocheques te betalen. We aanvaarden ecocheques van Edenred, Sodexo en Monizze.


Ja. Je kan een afspraak maken voor productadvies of voor smartphone- en tabletreparaties. Je bestelling ophalen kan zonder afspraak. Daarvoor bestel je jouw product gewoon online en kies je een dag om het op te halen.


Je kan online een afspraak maken voor productadvies of voor smartphone- en tabletreparaties. Voor andere zaken, zoals je bestelling ophalen, hoef je geen afspraak te maken.


Ja, je kan je smartphone, tablet of Apple accessoire nog steeds in onze winkel laten repareren, maar enkel op afspraak. Maak een reparatieafspraak.


Ja, je kan gewoon langskomen. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt.


We helpen je zoveel mogelijk bij het beantwoorden van technische en praktische vragen na aankoop. We kunnen je helaas niet helpen met het instellen van je product ter plaatse.

Voor reparatieservices in de winkel

Voor reparaties in de winkel kunnen we je helpen met het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire, maar enkel op afspraak. Maak een reparatieafspraak. Overige reparaties kunnen we niet ter plaatse voor je doen. Je kan je product wel voor reparatie afgeven in de winkel. We vragen je om je product vooraf als retour aan te melden.


Ja, onze winkels zijn open met de gepaste veiligheidsmaatregelen. Je kan gewoon langskomen. Wil je advies over een product? Maak dan een adviesafspraak. Zo weet je zeker dat je meteen aan de beurt bent.


Ja, je kan gewoon langskomen. We vragen hiervoor je retour vooraf aan te melden. Je helpt ons als je het retournummer meeneemt naar de winkel.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product? Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is niet mogelijk.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product? Dan kan je het overige bedrag bijbetalen. We vragen je zoveel mogelijk elektronisch te betalen, met Bancontact, kredietkaart of je smartphone.


Ja, je kan gewoon langskomen. We vragen je hiervoor je retour vooraf aan te melden. Je helpt ons als je het retournummer meeneemt naar de winkel. Goed om te weten: we storten het bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is niet mogelijk.


Het kan nog wel, maar we vragen je zoveel mogelijk elektronisch te betalen, zodat je je aankopen zo veilig mogelijk kan doen.


Ja, dat kan. We vragen je hiervoor je product vooraf als retour aan te melden. Je helpt ons als je het retournummer meeneemt naar de winkel.

Goed om te weten:

  • We doen natuurlijk ons uiterste best om het probleem direct voor je op te lossen. Door de veiligheidsmaatregelen kunnen we alleen minder makkelijk met je meekijken naar het probleem of uitleg geven.
  • Extra services, zoals bijvoorbeeld het updaten van een navigatiesysteem, kunnen we nu niet uitvoeren.

Uiteraard kan je je pakje ook altijd terugsturen via je dichtstbijzijnde bpost-kantoor.


Ja, je kan je product gewoon online bestellen en kiezen voor ophalen in de winkel op een specifieke dag.


Ja, we hebben momenteel andere openingstijden dan je van ons gewoon bent. Lees meer over de openingstijden en adressen van onze locaties.


Ja, je kan langskomen of een adviesafspraak maken. Zo weet je zeker dat je meteen aan de beurt bent.


We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • We zorgen ervoor dat iedereen steeds 1,5 meter afstand kan houden.
  • We laten een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen.
  • Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Ze wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.
  • Onze winkelmedewerkers dragen mondkapjes.
  • Ook voor jou staat er desinfecterende handgel klaar.

We vragen ook aan jou om je aan te passen:

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • Kom best alleen. Minder leuk, vele veiliger.
  • Beperk je winkelbezoek tot 30 minuten.
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Natuurlijk kan je jouw bestelling gewoon via onze website doen.

Veiligheid bij het repareren van je smartphone, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je smartphone voor én na reparatie. Je kan niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal hem op zodra hij klaar is.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 11.628 beoordelingen