The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Ruilen en retourneren in onze winkels

Terug naar de klantenservice

Ja, we vragen je wel je product online aan te melden via ons retourformulier. Je kunt je product ook retourneren via bpost-punten die open zijn.


Ja, je product kun je ook in één van onze winkels afgeven. Wij zorgen ervoor dat je product gerepareerd wordt. In dat geval hoef je je retour niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen.

Goed om te weten:

  • We doen natuurlijk ons uiterste best om het probleem direct voor je op te lossen. Door de veiligheidsmaatregelen kunnen we alleen minder makkelijk met je meekijken naar het probleem of uitleg geven.
  • Extra services, zoals bijvoorbeeld het updaten van een navigatiesysteem, kunnen we nu niet uitvoeren.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost punt of pakjesautomaat.


Ja, maar alleen als je je product van te voren online aanmeldt via ons retourformulier. Voor het repareren van je Apple producten maak je hier een afspraak.


Ja, je kan gewoon langskomen. We sturen je een e-mail als je product gerepareerd klaar ligt.


Ja dat kan! Lees hieronder hoe:

  • Ga met je product naar één van onze winkels. Je hoeft je retour van tevoren niet online aan te melden en hoeft niets uit te printen.
  • Wil je je product omruilen? Reserveer het nieuwe product dan alvast door het te bestellen en naar de winkel te laten sturen. Je hoeft nog niet te betalen tijdens het reserveren.
  • Wil je liever je geld terug? Bedragen lager dan € 30,- betalen we direct terug in de winkel. Hogere bedragen storten we binnen 5 werkdagen op je rekening.



© 1999 - 2021 - Coolblue België N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen