The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Veelgestelde vragen over onze winkels

Terug naar de klantenservice

Ja, je kunt gewoon langskomen voor advies, retouren of reparaties of om een bestelling af te halen.


Ja. Als het product op voorraad is, kan je het vandaag nog ophalen in één van onze winkels. In je winkelmandje kan je aangeven in welke winkel je jouw bestelling wilt ophalen.

Is het door jou gekozen product niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het bestellen en de volgende dag ophalen.

Iemand anders mag je bestelling ook voor je ophalen als diegene de ophaalbevestiging meeneemt.


Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost-punt of pakjesautomaat.


Ja dat kan! Lees hieronder hoe:

  • Ga met je product naar één van onze winkels. Je hoeft je retour van tevoren niet online aan te melden en hoeft niets uit te printen.
  • Wil je je product omruilen? Reserveer het nieuwe product dan alvast door het te bestellen en naar de winkel te laten sturen. Je hoeft nog niet te betalen tijdens het reserveren.
  • Wil je liever je geld terug? Bedragen lager dan € 30,- betalen we direct terug in de winkel. Hogere bedragen storten we binnen 5 werkdagen op je rekening.

We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • We zorgen ervoor dat iedereen steeds 1,5 meter afstand kan houden.
  • Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Ze wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.
  • Onze winkelmedewerkers dragen een mondmasker.
  • Ook voor jou staat er desinfecterende handgel klaar.

We vragen ook aan jou om je aan te passen:

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondmasker.
  • Kom het liefst alleen. Minder leuk, wel veiliger.
  • Beperk je winkelbezoek tot 30 minuten.
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Natuurlijk kan je jouw bestelling gewoon via onze website doen.

Heb je positief getest en was je in onze winkel? Stuur ons dan een e-mail via klantenservice@coolblue.be

Veiligheid bij het repareren van je smartphone, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je smartphone voor én na reparatie. Je kan niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal hem op zodra hij klaar is.


Het kan nog wel, maar we willen je wel vragen om zoveel mogelijk elektronisch te betalen, zodat je je aankopen zo veilig mogelijk kan doen. Contante betalingen zijn mogelijk tot een limiet van € 2.999,-.




© 1999 - 2021 - Coolblue België N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen