The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Veelgestelde vragen over onze winkels

Terug naar de klantenservice

Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost-punt of pakjesautomaat.


Ja dat kan! Lees hieronder hoe:

  • Ga met je product naar één van onze winkels. Je hoeft je retour van tevoren niet online aan te melden en hoeft niets uit te printen.
  • Wil je je product omruilen? Reserveer het nieuwe product dan alvast door het te bestellen en naar de winkel te laten sturen. Je hoeft nog niet te betalen tijdens het reserveren.
  • Wil je liever je geld terug? Bedragen lager dan € 30,- betalen we direct terug in de winkel. Hogere bedragen storten we binnen 5 werkdagen op je rekening.

Je kan weer winkelen zoals je bij ons gewend bent. Voor de veiligheid van jou én onze winkelmedewerkers volgen we nog enkele basisregels.

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondmasker.
  • We houden in de gaten dat het binnen niet te druk wordt.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Je kunt natuurlijk wel gewoon bestellen via onze website.

Heb je positief getest en was je in onze winkel? Stuur ons dan een e-mail via klantenservice@coolblue.be

Veiligheid bij het repareren van je smartphone, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je smartphone voor én na reparatie. Je kan niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal hem op zodra hij klaar is.


Ja. Als het product op voorraad is, kan je het vandaag nog ophalen in één van onze winkels. In je winkelmandje kan je aangeven in welke winkel je jouw bestelling wilt ophalen.

Is het door jou gekozen product niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren en de volgende dag ophalen.

Iemand anders mag je bestelling ook voor je ophalen als diegene de ophaalbevestiging meeneemt.


Ja, je kunt in onze winkels betalen met Bancontact, kredietkaart en cash. Contante betalingen zijn mogelijk tot een limiet van € 2.999,-.




© 1999 - 2021 - Coolblue België N.V.
Beoordeling door klanten:
Kiyoh 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen