The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue
Terug naar de klantenservice

Veelgestelde vragen over onze winkels

Ja, je kunt je product in één van onze winkels afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.

Uiteraard kan je je pakketje ook altijd terugsturen via een bpost-punt of pakjesautomaat.

Je kan weer winkelen zoals je bij ons gewend bent. Voor de veiligheid van jou én onze winkelmedewerkers volgen we nog enkele basisregels.

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondmasker.
  • We houden in de gaten dat het binnen niet te druk wordt.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Je kunt natuurlijk wel gewoon bestellen via onze website.

Heb je positief getest en was je in onze winkel? Stuur ons dan een e-mail via klantenservice@coolblue.be

Veiligheid bij het repareren van je smartphone, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je smartphone voor én na reparatie. Je kan niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal hem op zodra hij klaar is.

Ja, je kunt in onze winkels betalen met Bancontact, kredietkaart, cash en ecocheques. Cash betalingen zijn mogelijk tot een limiet van € 2.999,-.

Ja dat kan! Lees hieronder hoe:

  • Ga met je product naar één van onze winkels. Je hoeft je retour van tevoren niet online aan te melden en hoeft niets uit te printen.
  • Wil je je product omruilen? Reserveer het nieuwe product dan alvast door het te bestellen en naar de winkel te laten sturen. Je hoeft nog niet te betalen tijdens het reserveren.
  • Wil je liever je geld terug? Bedragen lager dan € 30,- betalen we direct terug in de winkel. Hogere bedragen storten we binnen 5 werkdagen op je rekening.

Ja, je kunt een product online reserveren door tijdens het bestellen te kiezen voor afhalen in de winkel.

  • Is het product op voorraad in jouw dichtstbijzijnde winkel? Dan kan je het vandaag nog komen afhalen.
  • Is het product nog niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren om de volgende dag op te afhalen.
  • Betalen hoeft pas in de winkel.


© 1999 - 2021 - Coolblue België N.V.
Beoordeling door klanten:
Kiyoh 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen