The website is in Dutch. Would you rather see it in English?



Je kunt langskomen in onze winkel in Antwerpen, Zaventem, Brussel, Gent of Hasselt. Bekijk meer dan 1.000 producten en laat je adviseren door onze specialisten. Hier vind je meer informatie over onze winkels.


De openingstijden van onze fysieke winkels verschillen per dag en per locatie. Lees meer over de openingstijden en adressen van onze vestigingen. Bekijk eventueel ook de openingstijden van onze klantenservice.


Nee, we zijn gewoon open zoals je van ons gewend bent. Lees meer over de openingstijden en adressen van onze locaties.


We helpen je zoveel mogelijk bij het beantwoorden van technische en praktische vragen na aankoop. We kunnen je helaas niet helpen met het instellen van je product ter plaatse.

Voor reparatieservices in de winkel

Voor reparaties in de winkel kunnen we je helpen met het repareren van je telefoon, tablet of Apple accessoire, maar enkel op afspraak. Maak een reparatieafspraak. Overige reparaties kunnen we niet ter plaatse voor je doen. Je kan je product wel voor reparatie afgeven in de winkel. We vragen je om je product vooraf als retour aan te melden.


Ja, je kunt gewoon langskomen voor advies, retouren of reparaties of om een bestelling af te halen.


Ja, onze winkels zijn weer open zoals je van ons gewend bent. Je kan nu zonder afspraak langskomen voor advies, retouren of reparaties of om een bestelling af te halen.


Je kan een afspraak maken voor advies.


We nemen de volgende veiligheidsmaatregelen voor jou én onze winkelmedewerkers:

  • We zorgen ervoor dat iedereen steeds 1,5 meter afstand kan houden.
  • Onze winkelmedewerkers werken éxtra hygiënisch. Ze wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.
  • Onze winkelmedewerkers dragen een mondmasker.
  • Ook voor jou staat er desinfecterende handgel klaar.

We vragen ook aan jou om je aan te passen:

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand.
  • Draag een mondmasker.
  • Kom het liefst alleen. Minder leuk, wel veiliger.
  • Beperk je winkelbezoek tot 30 minuten.
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch.
  • Volg de instructies van ons winkelpersoneel op.
  • Ziek, verkouden of koorts? Dan vragen we je om thuis te blijven. Natuurlijk kan je jouw bestelling gewoon via onze website doen.

Heb je positief getest en was je in onze winkel? Stuur ons dan een e-mail via klantenservice@coolblue.be

Veiligheid bij het repareren van je smartphone, tablet of Apple accessoire

Onze reparateurs dragen handschoenen en desinfecteren je smartphone voor én na reparatie. Je kan niet in de winkel wachten op je reparatie, dus lever je toestel in en haal hem op zodra hij klaar is.


Het kan nog wel, maar we willen je wel vragen om zoveel mogelijk elektronisch te betalen, zodat je je aankopen zo veilig mogelijk kan doen. Contante betalingen zijn mogelijk tot een limiet van € 2.999,-.


Je maakt hier een afspraak voor advies.




© 1999 - 2021 - Coolblue België N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 15.418 beoordelingen