The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Defect of beschadigd product

Terug naar de klantenservice

Heeft je product beschadigingen? We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar schade aan je product kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan ook graag voor je op! Vul binnen 30 dagen het retourformulier in of retourneer je product in één van onze winkels. Geef duidelijk aan dat je product beschadigd geleverd is en wat je als oplossing wenst. Zo kunnen we je zo goed mogelijk helpen. Uiteraard geldt hier het normale retourproces, dus grote en zware pakketten halen we op en retourneren is in alle gevallen kosteloos.


Doet je product niet wat het zou moeten doen bij levering? Dan raden we je aan om eerst de gebruikershandleiding nogmaals te bekijken. Misschien kan je het probleem zelf al wel oplossen, zodat je toch meteen gebruik kan maken van je product en het niet hoeft te retourneren. De handleiding kan je voor veel producten downloaden via de productpagina. Die kan je vinden door bij [Mijn bestellingen] in Mijn Coolblue op het product te klikken.

Heeft dit niet geholpen? Meld dan binnen 30 dagen je product aan voor een retour via het [retourformulier] of ga naar één van onze winkels. Je kan kiezen om je geld terug te krijgen of een nieuw product te ontvangen. Je helpt ons door aan te geven wat er precies defect is aan het product, zodat wij ons assortiment kunnen verbeteren.



© 1999 - 2019 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 16.563 beoordelingen