The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Betaalmogelijkheden

Terug naar de klantenservice

Ja! Je kunt onze cadeaubonnen online of kopen in de winkel. Je kunt kiezen uit verschillende bedragen.


Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.


Nee, het is niet mogelijk om producten te bestellen tegen een btw-tarief van 0%. Plaats je een professionele bestelling bij Coolblue, dan krijg je altijd een Belgische factuur en kan je de btw die je betaalt gewoon terugvorderen via je btw-aangifte, zoals je gewend bent bij andere professionele aankopen.


Ja, je kan je product binnen de 30 dagen retourneren. Voor producten die betaald zijn geweest met ecocheques krijg je van ons geen geld, maar shoptegoed terug. Daarmee kan je een ander of hetzelfde ecocheque-product aanschaffen. Alleen onze klantenservice kan het shoptegoed voor je toepassen. Neem contact met ons op wanneer je iets wilt bestellen om het tegoed te verrekenen.


Ons rekeningnummer is BE07310160125666. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer. Wil je jouw eigen rekeningnummer wijzigen? Neem dan even contact met ons op.


Je kunt bij ons betalen met Bancontact-kaart en met de Payconiq by Bancontact-App, online en in onze winkels. Kies online bij het bestellen van jouw product voor de betaalwijze Bancontact en bevestig de betaling met je Bancontact-kaart of met de Payconiq by Bancontact-App op je smartphone. Je kunt de betaling ook afronden met alle individule online bankieren Apps. Betalen met Bancontact is veilig en helemaal gratis.


Online kan je betalen met Bancontact (kaart en App), kredietkaart (Visa of MasterCard), PayPal, Apple Pay, Coolblue-cadeaubonnen of een handmatige overschrijving. In de winkel kan je betalen met Bancontact, kredietkaart, contant geld, Apple Pay, Coolblue cadeaubonnen en Ecocheques. Omwille van de veiligheidsmaatregelen die we nu nemen, willen we je vragen zo veel mogelijk elektronisch te betalen.


Normaal kan je bij Coolblue alle eco-vriendelijke producten en Samsung en Huawei telefoon- en tabletreparaties betalen met ecocheques. Helaas is dat tijdelijk niet mogelijk omdat onze winkels alleen open zijn als ophaalpunt voor online bestellingen. Vanaf het moment dat onze fysieke winkels weer volledig open kunnen zoals voorheen, kan je weer met ecocheques betalen.


Vanwege het coronavirus klopt deze informatie over de betaalmogelijkheden niet helemaal meer. Bekijk onze actuele veelgestelde vragen voor meer informatie.

--

Je kunt alleen in onze winkels met contant geld betalen. Wij accepteren helaas geen contante betalingen aan de deur of bij het postkantoor. Plaats het product in je digitale winkelmandje en kies voor de optie om het in de winkel op te halen. Haal vervolgens je bestelling op en betaal met contant geld. Dit is mogelijk tot een limiet van 3000 euro.


Het is tijdelijk niet mogelijk om met ecocheques te betalen. Onze winkels zijn op dit moment enkel open als ophaalpunt voor online bestellingen. Daardoor is het helaas niet mogelijk om met ecocheques te betalen. Dit is het geval totdat onze fysieke winkels weer volledig open kunnen.


Ja, via creditcard. Als je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je kredietkaart gereserveerd. We schrijven het bedrag pas na de levering af.


Dat is tijdelijk niet mogelijk. Momenteel zijn onze winkels alleen open als ophaalpunt voor online bestellingen. Daardoor is het helaas niet mogelijk om met ecocheques te betalen. Dit is het geval totdat onze fysieke winkels weer volledig open kunnen.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 6.834 beoordelingen