Altec Lansing T612
Nooit meer leverbaar
Bekijk hiernaast alternatieven
Bekijk hiernaast alternatieven
De Altec Lansing T612 is een digitaal audiosysteem voor de iPod en iPhone. Deze speakerdock levert een solide en krachtig geluid met neodymium speakers en basversterking. Voor de iPhone-bezitters heeft dit dock iets extra's in huis: als er een gesprek binnenkomt, dan pauzeert de muziek. Zet u de iPhone terug in het dock, dan speelt de muziek gewoon verder.
De Altec Lansing T612 heeft zogeheten GSM-shielding. Er ontstaat geen interferentie (hinderlijk rondzoemen) tussen de telefoon en de speaker. De dock laadt tevens de iPhone en nieuwere iPod modellen op. Uw speler zit dus nooit zonder energie en speelt, ook losgekoppeld, uren door. Aan de achterzijde van de T612 zit een standaard aansluiting voor andere MP3-spelers en audio-apparaten.
De Altec Lansing T612 maakt gebruik van een speciale chip, die u via de draadloze afstandsbediening extra bedieningsgemak geeft voor zowel de iPhone als de iPod. U kunt de shuffle-functie instellen, in het menu komen en navigeren met Track Back. Ook bedient u Track Forward, Play/Pause, de Bass en Treble, evenals het volume en de Aan/Uit knop.
De afgebeelde iPhone wordt niet meegeleverd.
5 sterren
4
4 sterren
0
3 sterren
0
2 sterren
0
1 ster
0
Heb deze speaker voor mijn iPhone gekocht. Hij werkt perfect, zonder storende zoemgeluiden. Als ik gebeld word, gaat de muziek uit. En hij pakt de muziek weer op als ik klaar ben met bellen. Geluidskwaliteit is uitstekend, en bass en treble zijn handig in te stellen. De afstandsbediening is hiervoor erg handig. Enige nadeel is dat hij niet op batterijen werkt, nu wordt het wat moeilijker meenemen op vakantie.
John Hendriks
21 juli 2008
Deze is dus een stuk goedkoper dan de versie van Bose en ik vind 'm net zo goed. Ik had 'm heel snel binnen via de Smartphoneshop en hij werkt heel goed. De afstandsbediening is niet heel krachtig, je moet er recht voor staan wil je 'm kunnen bedienen. Ik ben er heel tevreden mee.
Rob
18 augustus 2008
Dit toestel gekocht bij pda shop en echt goede service; goede info ivm levering etc. toestel is echt de beste aankoop die ik gedaan heb na de aankoop van mijn iphone !! perfecte sound, eenvoudig in opstelling, prachtige vormgeving en bovenal; je kan nog steeds telefoongesprekken ontvangen! maar die sound.... indrukwekkend!
van goubergen jan
30 januari 2009
Artikelnummer | 51264 | |
|---|---|---|
Fabrikantcode | 65890 | |
Merk | Altec Lansing | |
Garantie | 2 jaar | |
Afhandeling van je defect | Carry-in-garantie |
Stroombron | |
|---|---|
Type stroomvoorziening | Netstroom |
Kleur | Zilver, Zwart |