The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue Thuiswerkwinkel

Je krijgt een gepersonaliseerd Coolblue portaal.
Bepaal zelf het assortiment en het budget.
Alle producten worden de volgende dag gratis bezorgd.

Coolblue Thuiswerkwinkel

Goede zaak.
Je krijgt een gepersonaliseerd Coolblue portaal.
Bepaal zelf het assortiment en het budget.
Alle producten worden de volgende dag gratis bezorgd.
Geschreven door Coolblue Zakelijk

Coolblue Thuiswerkwinkel

Gaan jullie hybride werken? Dan zijn goede werkplekken belangrijk, zowel thuis als op kantoor. Een ergonomische thuiswerkplek regelen kan best lastig zijn. Dat doe je gemakkelijk via jullie eigen afgesloten portaal van Coolblue: de Thuiswerkwinkel. Ontdek de mogelijkheden bij Coolblue. Vraag een adviesgesprek aan.

Verzorg een thuiswerkplek voor je medewerkers

De Coolblue Thuiswerkwinkel is dé oplossing waarmee je eenvoudig een (hybride) werkplek voor je medewerkers verzorgd. Medewerkers bestellen zelf hun producten in jouw afgesloten thuiswerkportaal. Wij nemen de logistiek en bezorging uit handen en leveren de kwaliteit die je van Coolblue verwacht.

Wat zijn de voordelen voor jou?

  • Je ontvangt een uniek en gepersonaliseerd portaal in jouw huisstijl.
  • Ruim assortiment aan kantoormeubilair, monitoren, randapparatuur en meer.
  • Alle producten zijn op voorraad en worden de volgende dag gratis bezorgd.
  • Je bepaalt zelf het assortiment en het budget per medewerker.
  • Medewerkers bestellen zelf de producten voor hun thuiswerkplek.
  • Als werkgever ontvang je maandelijks de factuur.
  • Samen maken we de transitie naar hybride werken zo makkelijk mogelijk.

Ontdek de Thuiswerkwinkel

Bekijk de mogelijkheden die de Thuiswerkwinkel jouw bedrijf kan bieden via onderstaande tool. Voor meer informatie over specifieke onderdelen kan je op de witte bolletjes klikken, of bekijk een ander onderwerp via de teksten boven het blok. Wil je de Thuiswerkwinkel liever in actie zien? Vraag dan een adviesgesprek aan.

Meer informatie over de Thuiswerkwinkel?

We vertellen je graag over de mogelijkheden. Onze specialisten nemen binnen 1 werkdag telefonisch contact op.

Veelgestelde vragen

Ja. Wij rekenen maandelijkse kosten, dit begint bij slechts €150,- per maand in het totaal. Dit totaalbedrag wordt gebaseerd op het aantal medewerkers, de looptijd en het toegekende budget per medewerker. Verder betaal je de producten die je medewerkers kopen. We vertellen je er graag meer over.

Medewerkers kunnen met het CoolblueTegoed Zakelijk alleen producten bestellen die vallen onder het door jou gekozen assortiment. Zo weet je zeker dat er alleen producten worden besteld die bijvoorbeeld bijdragen aan een ergonomische thuiswerkplek.

Dat mag jij bepalen. Bied je eenmalig een budget aan? Dan raden we een looptijd voor 3 maanden aan. Zo hebben medewerkers ruim de tijd om producten te kopen. Zoek je een structurele oplossing, ook voor nieuwe medewerkers? Open dan een thuiswerkwinkel voor 1 of meerdere jaren.

De meest gekozen producten zijn bureaus, bureaustoelen, monitoren, randapparatuur en audio.

Nee, er is geen minimaal aantal medewerkers dat toegang krijgt voor de Thuiswerkwinkel. Wel kijken we op basis van jouw situatie en het aantal medewerkers naar een passende oplossing. We vertellen je hier graag meer over.
Vragen Voor een vriend.
Vragen Voor een vriend.

Voordelen voor medewerkers

Regel een hybride werkplek voor je medewerkers

Medewerkers bestellen gemakkelijk alle benodigde producten voor een thuiswerkplek. Met alle services die je van ons gewend bent.

  • Alle producten zijn op voorraad en worden de volgende dag gratis bezorgd.

  • Onze klantenservice is iedere dag tot 23.59 bereikbaar voor hulp en advies.

  • Retourneer gratis en zonder zorgen je product binnen 30 dagen met de tevredenheidsgarantie.

  • Op ieder product krijg je minimaal 2 jaar garantie.

  • Met installatieservice voor werkplekken, zorgen echte Coolblue'ers ervoor dat je werkplek op een ergonomisch goed geïnstalleerd worden. Deze service kost 80,- per installatie.

In 5 stappen jouw Thuiswerkwinkel

Snel goede thuiswerkplekken regelen? Open in twee weken jouw eigen Thuiswerkwinkel. Zo werkt het:

1
Adviesgesprek
Adviesgesprek Vraag 'm aan en wij bellen je terug.
2
Demo via video call
Demo via video call Bekijk een Thuiswerkwinkel en stel je vragen.
3
Werk aan de winkel
Werk aan de winkel Ga je ervoor? Dan gaan wij 'm maken.
4
Opening Thuiswerkwinkel
Opening Thuiswerkwinkel Inloggen, uitkiezen en morgen bezorgd.
5
Onderhoud
Onderhoud Zo blijven personeelsmutaties en voorraden actueel.

Goed om te weten voor werkgevers

We maken jouw Thuiswerkwinkel op maat en zorgen dat de facturatie vlot verloopt. Zo pakken we dit aan:

Assortiment

Thuiswerkplek voor medewerkers verzorgen

Jij bepaalt het assortiment in je Thuiswerkwinkel. Je kan kiezen uit alle producten die we verkopen bij Coolblue. De meest gekozen producten zijn bureaus, bureaustoelen, monitoren, randapparatuur en audio.

We helpen je met de keuze. Op basis van jouw wensen, doen we voorstel van producten. Met de ervaring van 40.000 medewerkers weten we wat werkt. Zo maken we het makkelijk. Je kunt het assortiment precies naar jouw wensen aanpassen.

Stem het budget af op je producten. Op basis van de behoeftes van jouw medewerkers adviseren wij je een budget. Zo haal je het meeste uit jouw assortiment. Om je een indicatie te geven, adviseren we je voor een bureau en bureaustoel zo’n € 700,- budget per medewerker.

Betalen & Administratie

Je eigen thuiswerkportaal om hybride werken mogelijk te maken

Zakelijk CoolblueTegoed voor medewerkers. Jij bepaalt welk het budget wij toevoegen aan het account van je medewerkers. Met dit tegoed betalen ze hun bestelling. Ze hoeven dus niets voor te schieten. Wel zo makkelijk.

Maandelijks krijg je één factuur en koopoverzicht. We factureren de vaste maandelijkse kosten en het door de medewerkers gebruikte tegoed. In het koopoverzicht staan alle aankopen van jouw medewerkers. Zo hou je grip op de zaak.

Nieuwe medewerkers voegen we maandelijks toe, zo kunnen zij bij hun start een goede werkplek uitkiezen. Vertrekkende medewerkers verwijderen we.

De kosten bestaan uit de gekochte producten en een vast maandelijks bedrag. De hoogte van het maandelijkse bedrag is gebaseerd op looptijd, budget en het aantal medewerkers. Dit begint bij € 150,- per maand.

Interesse? Vraag een adviesgesprek aan

We vertellen je graag alles over de mogelijkheden. Onze specialisten nemen binnen 1 werkdag telefonisch contact met je op.

Heeft dit je geholpen?

Optioneel
We gebruiken je feedback enkel om de website te verbeteren, we sturen je geen reactie.
Bedankt voor je feedback