The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue

Coronavirus: leveringsvragen

Terug naar de klantenservice

Dat kan, dan zetten we je bestelling buiten bij de voordeur. Je oude product nemen we mee als je 'm buiten voor ons klaarzet. Wil je liever een nieuwe afspraak maken? Geen probleem. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.


De meeste afhaalpunten en postkantoren zijn gewoon open. Wanneer je via onze website bestelt, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten.


Ja, je kan je product gewoon online bestellen en kiezen voor ophalen in de winkel op een specifieke dag.


Een veilige levering kun je voorbereiden met onze spelregels. Bekijk de video voor witgoed of televisies, of lees ze hieronder.

Klachtenvrije levering Heeft iemand bij jou thuis klachten zoals hoesten, verkoudheid of koorts? Bestel dan pas als iedereen minimaal 3 dagen klachtenvrij is. Heb je al wat besteld? Neem dan contact op met onze klantenservice om een veiliger leveringsmoment in te plannen.

De voorbereiding

  • Zet alle deuren die de bezorgers door moeten alvast open en haal obstakels uit de weg.
  • Desinfecteer plekken die de bezorgers moeten aanraken. Denk hierbij aan bijvoorbeeld trapleuningen en de plaats waar je product komt te staan.
  • Heb je een oud product dat we weer voor je meenemen? Koppel 'm dan alvast los en desinfecteer hem ook.
  • Komen we een televisie installeren? Schrijf de naam en het wachtwoord van het Wi-Fi netwerk alvast op voor de bezorger.
  • Komen we een televisie ophangen? Zorg dan dat je rondom de plek waar je TV gaat hangen minimaal 3 vierkante meter aan vrije en gedesinfecteerde werkruimte beschikbaar hebt.

Tijdens levering

  • Houd minimaal 1,5 meter afstand van onze bezorgers.
  • Zorg dat er niet meer dan 2 personen in dezelfde ruimte zijn. Is onze bezorger bijvoorbeeld bezig met de installatie van je tv in de huiskamer? Dan kan je meekijken, maar je huisgenoot moet even iets anders gaan doen. Zijn er 2 bezorgers bezig met de installatie van bijvoorbeeld je wasmachine, dan is het de bedoeling dat er niemand anders bij hen in de ruimte aanwezig is.

Om de televisie installatie goed en snel te laten verlopen hebben we extra tips voor de voorbereiding hiervan.


Ja. We houden 1,5 meter afstand en het krabbeltje zetten onze bezorgers zelf bij levering.

Kleine producten
Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakketje voor de deur zodra je open doet.

Grote producten
We leveren je grote producten tot nét over de drempel van je huis. Je oude product nemen we alleen mee, als hij klaar staat bij de drempel.

Producten met extra services
Voor sommige producten bieden we extra aansluitservices. Voor de extra hygiënische maatregelen hebben wij filmpjes gemaakt.


Ja, het is nog steeds 'vandaag besteld, morgen in huis'.


Ja, maar niet voor al onze producten. Dit doen we voor de veiligheid van jou én onze installateurs. Je kunt ze wel nog steeds bestellen en we komen ze ook leveren tot net over de drempel van je voordeur. Om je te helpen je nieuwe product zelf aan te sluiten, hebben we doe-het-zelf-tips van onze installateurs voor je klaargezet. Je vindt de extra installatieservices op de pagina van het door jou gekozen product.


We proberen vertraagde pakjes altijd binnen de 3 dagen te leveren. Meestal zijn ze er al de volgende dag, dus wacht nog even af. Heb je 3 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakje nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Via de Track & Trace link uit je verzendbevestiging kan je in de gaten houden wanneer je bestelling precies wordt geleverd. Wees gerust, hij komt er aan.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 14.271 beoordelingen