The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coronavirus: leveringsvragen

Terug naar de klantenservice

Doordeweeks kan je in de meeste afhaalpunten van bpost terecht. Wanneer je via onze website bestelt, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten. In het weekend zijn alle afhaalpunten gesloten, tot en met 5 april. Daardoor kan je die optie niet meer kiezen voor het weekend. Is je pakje geleverd in een afhaalpunt in de supermarkt, dan kan je het wel nog in het weekend ophalen.


Nee, we installeren producten tijdelijk niet meer voor jouw veiligheid en die van onze installateurs. Je kan alle producten nog steeds bestellen en we komen ze ook leveren. De installatieservices bieden we weer aan zodra dit kan.


Algemene maatregelen
Ja, uiteraard nemen we gepaste maatregelen. Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers, houden onze bezorgers momenteel 1,5 meter afstand. Je hoeft ook geen handtekening te zetten, dat doen onze bezorgers zelf. We vragen dan wel naar de laatste cijfers van je id-kaart. Handig als je die dus paraat hebt.

Kleine producten
Bij kleine pakjes zet de bezorger het pakje voor de deur zodra je open doet.

Grote producten installeren, plaatsen en oude product
Momenteel leveren we je product alleen tot nét over de drempel van je huis. We kunnen je product dus niet op de gewenste plaats verderop in huis zetten of aansluiten. Het verpakkingsmateriaal nemen we wél mee. Net als je oude product, als dit klaar staat bij de drempel.


Ja, het is nog steeds 'vandaag besteld, morgen in huis'.

Kleine producten
Bij kleine pakjes zet de bezorger het pakje voor de deur zodra je open doet.

Grote producten installeren, plaatsen en oude product
Momenteel leveren we je grote producten alleen tot nét over de drempel van je huis. We kunnen je product dus niet op de gewenste plaats verderop in huis zetten of aansluiten. Het verpakkingsmateriaal nemen we wél mee. Net als je oude product, als dit klaar staat bij de drempel.


Nee, voorlopig niet. We hebben besloten om onze winkels te sluiten tot en met 19 april. Om ervoor te zorgen dat jij jouw pakje toch gewoon ontvangt, komen we ‘m graag bij je thuis brengen. Plaats hiervoor online een nieuwe bestelling.


Dat kan, dan zetten we je bestelling buiten bij de voordeur. Je oude product nemen we mee als je 'm buiten voor ons klaarzet. Wil je liever een nieuwe afspraak maken? Geen probleem. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.



© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 8.793 beoordelingen