Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

Klantenservice

Retourvoorwaarden

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Binnen 30 dagen kun je je product voor retour aanmelden. Dit kan via het online retourformulier.

  • Na aanmelden heb je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis op te sturen.
  • Je kunt kiezen om je product gratis te ruilen of om je geld terug te laten storten.
  • Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Bijvoorbeeld: haal een pan uit de doos en bekijk 'm van alle kanten, maar ga er niet mee koken.
  • Bekijk hier de uitgebreide retourvoorwaarden.

Na 30 dagen kun je  je product voor reparatie aanmelden. Ook via het online retourformulier.

  • Je hebt 2 jaar garantie op je product.

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Je begrijpt wel dat je de volgende artikelen niet kan terugsturen:

  • Software waarvan de verzegeling is verbroken. Dus je kan de nieuwste FIFA niet retourneren na het spelen van een wedstrijdje;
  • Geopende verzorgingsproducten;
  • Digitale activatiecodes, voor bijvoorbeeld Microsoft Office;
  • Vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn;
  • Cartridges en toners waarvan de bescherming en het folie is verwijderd.

Voor juist uitgevoerde diensten van postbodes en monteurs geven we geen geld terug. Hieronder vallen:

  • installatie- en inbouwkosten;
  • ingewisselde vouchers voor inbouw en/of installatie;
  • kosten voor bijzondere verzendopties zoals tijdvaklevering.

Mag ik een product thuis uitproberen?

Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.

Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.

Kan ik één van de producten uit mijn bestelling terugsturen?

Jazeker. Je kan alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. In het online retourformulier kan je aangeven welk product je wilt retourneren.

Waarom krijg ik minder geld terug voor mijn geretourneerde product?

Dan is je product waarschijnlijk niet in de originele staat teruggestuurd. In dat geval bepalen we aan de hand van de staat wat de waardevermindering is. De maximale waardevermindering is 25%.

Het uiteindelijke bedrag dat je ontvangt wordt bepaald door twee dingen:

  1. De waardevermindering van het product. Deze is gebaseerd op drie factoren:
  • beschadiging van het product;
  • beschadiging van de verpakking;
  • compleetheid van het product.
  1. De kosten die wij maken om het product opnieuw te verkopen. Denk hierbij aan het maken van duidelijke foto’s en een goede omschrijving. Deze kosten zijn €7,50 en worden samen met de waardevermindering ingehouden.

Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.

Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een pan uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee koken.

Kan ik mijn product ruilen in de winkel?

Ja, dat kan. Neem je product mee naar één van onze winkels. Weet je nog niet voor welk product je het wil ruilen? Onze specialisten helpen je met plezier een product te vinden dat beter bij je past. Je hoeft je product niet aan te melden via de website, maar het is wel goed om je ordernummer bij de hand te hebben.

Weet je al voor welk product je het wilt omruilen?

  1. Bestel je nieuwe product om 'm te reserveren.
  2. Geef tijdens het afronden van je bestelling aan dat je jouw product op wilt halen in de winkel. Je hoeft dan nog niet te betalen.
  3. In de meeste gevallen kun je je nieuwe product dezelfde of de volgende dag al ophalen. We laten je dan wat weten zodra het product voor je klaarligt.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een goedkoper product? Dan storten we het overige bedrag terug op je rekening. Contant geld terugkrijgen is alleen mogelijk als je het product contant hebt betaald. We betalen een bedrag tot €50 contant terug.

Wat als ik mijn product wil omruilen voor een duurder product? Dan kan je het overige bedrag bijbetalen.

Mag ik mijn Tweedekans-product retourneren?

Ja, op Tweedekans-producten gelden dezelfde retourvoorwaarden als op nieuwe producten. Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.

Repareren jullie mijn product of krijg ik een nieuwe?

Als je product niet door eigen toedoen en binnen 30 dagen na aankoop stuk gaat, krijg je gewoon een nieuwe. Gaat je product daarna kapot? Dan repareren we je product.

Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer of annuleer?

Je krijgt je geld terug als CoolblueTegoed. Binnen 5 werkdagen nadat we je retour of annulering hebben verwerkt, staat je tegoed in je account. Hiermee kan je daarna een ander eco-vriendelijk product kopen.

Kan ik een product dat betaald is met een cadeaukaart retourneren of annuleren?

Ja. We storten het geld dan niet terug op de cadeaukaart, maar zetten het als shoptegoed in je account.

Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.

Contact opnemen

Onze klantenservice is tot 23.59 uur geopend
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.