The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Leverings- en ophaalopties

Terug naar de klantenservice

De meeste afhaalpunten en postkantoren zijn gewoon open. Wanneer je via onze website bestelt, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten.


Jazeker. Geef in je winkelmandje aan dat je je pakje wilt ophalen bij een bpost-punt. Kies vervolgens het afhaalpunt of de Pakjesautomaat bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 14 dagen na de aangegeven ophaaldatum bij een afhaalpunt en 5 dagen bij een Pakjesautomaat.

Pre-orders kan je helaas niet ophalen bij bpost. Dit geldt ook voor grote producten zoals witgoed en de grootste televisies. Natuurlijk geven we dit in je winkelmandje altijd aan.


Ja, Coolblue is actief in België, Nederland en Duitsland. De website waarop je bestelt, bepaalt waar wij leveren:

  • Wil je je pakje laten leveren in België, dan zit je nu al goed, op Coolblue.be.
  • Wil je je pakje laten leveren in Nederland, ga dan naar Coolblue.nl en plaats daar je bestelling.
  • Wil je je pakje laten leveren in Duitsland, ga dan naar Coolblue.de en plaats daar je bestelling.

Het is helaas niet mogelijk om een product te bestellen op onze Nederlandse website Coolblue.nl en het vervolgens te laten leveren in België.

Woon je in een ander land, zoals Frankrijk en wil je toch graag bij ons bestellen? Dan raden we je aan je pakje zelf op te halen in één van onze Belgische winkels of bij een bpost-afhaalpunt.


Het is momenteel helaas niet mogelijk om je pakje vandaag nog te ontvangen.


Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakje gewoon bij je thuis geleverd.


Ben je overdag niet thuis? Kies dan tijdens het plaatsen van je bestelling voor levering op werkdagen tussen 17:30 en 22.00 uur. Bestel voor 23.59 uur om je bestelling de volgende werkdag in de avond te ontvangen. Kies in je winkelmandje voor "Op afspraak bezorgd" en selecteer een avond. Een avondlevering kost € 9,95.

Ook veel grotere producten, zoals een wasmachine, leveren we 's avonds. Kies tijdens het bestellen voor het betaalde avond-tijdvak op de dag die jij wilt. We komen dan tussen 17.00 en 22.00 uur langs met je bestelling. We leveren niet op zondag.


Dat hangt af van waar je woont en wat je bestelt.

  • Woon je in Vlaanderen of Brussel, dan leveren we kleine producten, zoals laptops of keukenmachines, gewoon op zondag. In Wallonië doen we dat niet.
  • Grote producten, zoals wasmachines en koelkasten, leveren we niet op zondag.

Om het je extra gemakkelijk te maken geven we op de productpagina, in de check-out en in onze mails altijd aan wanneer je je pakje kan verwachten en krijg je op je leverdag een e-mail met een tijdsindicatie van jouw levering.


Als je vandaag vóór 23.59 uur bestelt, wordt je pakje morgen gratis geleverd. In Vlaanderen en Brussel zelfs op zondag. Woon je in Wallonië, dan leveren we bestellingen die je op zaterdag of zondag hebt geplaatst op maandag. We leveren tussen 7.30 en 22.00 uur. De ochtend van je leverdag krijg je een e-mail met een tijdsindicatie van jouw levering.


Zeker. Zo werkt het:

  • Geef in je winkelmandje aan dat je je pakje wil ophalen bij een bpost-punt.
  • Kies daarna de Pakjesautomaat bij jou in de buurt en plaats je bestelling.
  • De eerstvolgende werkdag ligt je pakje voor je klaar. Je krijgt van bpost een e-mail met de code waarmee je het kan ophalen. Je pakje blijft er 5 dagen liggen.

Pre-orders kan je helaas niet ophalen bij bpost. Dit geldt ook voor grote producten zoals groot elektro en de grootste televisies. Natuurlijk geven we dit in je winkelmandje altijd aan.


Ja. Als je kiest voor thuislevering, krijg je jouw pakje gewoon bij je thuis geleverd. Alle leveringen zijn nu contactloos en we brengen je bestelling tot je voordeur.


Ja. Welke maatregelen dat precies zijn, hangt af van wie jouw bestelling levert en of je installatieservices hebt besteld.

Kleine producten
Bij kleine pakketjes zet de bezorger het pakje voor de deur zodra je open doet en hij of zij zet de handtekening voor aflevering zelf. De bezorger stelt jou als ontvanger een checkvraag, zodat je zeker weet dat je bestelling ook echt bij jou terechtkomt.

Grote producten
We leveren grote producten zoals wasmachines en koelkasten tot nét over de drempel van je huis. Je oude product nemen we mee, als hij klaar staat bij de drempel van je huis. Onze bezorgers dragen een mondkapje en zetten de handtekening bij aflevering zelf. We houden 1,5 meter afstand en we vragen jou hetzelfde te doen.

Producten met extra services
Voor sommige producten bieden we extra installatieservices aan en die voeren we ook nu gewoon voor je uit. Hiervoor gelden wel extra hygiënische maatregelen. Wat jij hiervoor kan voorbereiden leggen we uit in deze video's:


Dat kan voor grote producten die onze eigen bezorgers leveren, zoals wasmachines, droogkasten, koelkasten, diepvriezers, televisies, trampolines en grote fitnesstoestellen. Je kiest dan tegen betaling tijdens je bestelling een tijdvak van 4 uur. Je hebt de volgende opties:

  • Voormiddag: bezorging tussen 07.30 uur en 12.00 uur
  • Namiddag: bezorging tussen 12.00 uur en 17.00 uur
  • Avond: bezorging tussen 17.00 uur en 22.00 uur (niet op zaterdag) Aan deze tijdvakken zijn kosten verbonden die variëren van € 9,- tot € 39,-, afhankelijk van de gekozen dag en het gekozen tijdvak. Je kiest een tijdvak tijdens het plaatsen van je bestelling, in de stap na je winkelmandje. Zodra je levering is ingepland, kan je het tijdvak niet meer wijzigen.

Voor alle andere producten die een van onze bezorgpartners bezorgt, kan je geen specifiek tijdvak kiezen.


Wat vervelend dat je pakje is vertraagd. Ga naar Mijn Coolblue om de meest actuele leveringsinformatie over je bestelling te vinden. Hier vind je ook je Track & Trace.

Meestal zijn vertraagde pakjes er de volgende dag, dus wacht nog even af. We zien dat de andere vertraagde pakjes alsnog binnen 5 dagen worden geleverd. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke afleverdag je pakje nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


Het is niet nodig om oude apparaten te laten verstoffen. Zo kan je ze milieuvriendelijk recycleren of teruggeven aan Coolblue:

  • Heb je een product gekocht dat we leveren met CoolblueFietst? Dan kan je je oude product of andere kapotte elektronica (zoals lege batterijen) meteen weer meegeven. Let op:
    • Je oude apparaat mag maximaal 10 kg wegen en er moet genoeg plaats zijn in onze fietsbak.
    • Lege batterijen of vieze producten (zoals je oude elektrische tandenborstel) stop je liefst in een zakje, zodat ze niet door de bak rollen.
  • Ook met CoolblueBezorgt kan je je oude producten gratis meegeven. In onze camion passen grote apparaten, zoals je oude wasmachine.
  • Je kan je oude elektronica ook zelf afgeven in één van onze winkels.
  • Stuur je product goed ingepakt op via een bpost-punt of pakjesautomaat naar het volgende adres: Coolblue Recycling Antwoordnummer 60350 5000 VB Tilburg
  • Natuurlijk kan je je oude elektronica ook binnenbrengen bij het containerpark in je buurt.

Ja. Als het product op voorraad is, kan je het vandaag nog ophalen in één van onze winkels. In je winkelmandje kan je aangeven in welke winkel je jouw bestelling wilt ophalen.

Is het door jou gekozen product niet op voorraad in de winkel? Dan kan je het reserveren en de volgende dag ophalen.

Iemand anders mag je bestelling ook voor je ophalen als diegene de ophaalbevestiging meeneemt.