Geschreven door Ruben
Bijgewerkt op
9 september 2025
·
09.34
Hoe los je problemen met de app van je elektrische tandenborstel op?
Verbindt je elektrische tandenborstel niet met de app of synchroniseren je poetsgegevens niet goed? Wij geven een aantal oplossingen waarmee je deze problemen oplost. Zo is het bijvoorbeeld belangrijk dat het besturingssysteem van je telefoon en de app zijn bijgewerkt. Het helpt misschien ook als je de tandenborstel loskoppelt en opnieuw toevoegt in de app.
Problemen met de app oplossen
Er zijn een aantal oplossingen als de app van je elektrische tandenborstel niet goed werkt. In dit artikel geven we oplossingen voor de volgende problemen:
- De tandenborstel verbindt niet met de app.
- De poetsgegevens synchroniseren niet in de app.
Tandenborstel verbindt niet met de app
Zorg dat de tandenborstel helemaal is opgeladen. Controleer daarna of het besturingssysteem van je telefoon en de app zijn bijgewerkt. Zet de bluetooth aan op je telefoon en houd hem dicht bij de tandenborstel. Haal je tandenborstel van de oplader en open de app. Maakt de app nog steeds geen verbinding met de tandenborstel? Ontkoppel dan de tandenborstel of verwijder hem uit de bluetooth lijst van je telefoon. Voeg daarna je tandenborstel opnieuw toe in de app.
Poetsgegevens synchroniseren niet in de app
Open de app voordat je jouw tanden gaat poetsen. Zorg dat je verbonden blijft met de app tijdens het poetsen. Laat de tandenborstel nog even aanstaan na het poetsen, totdat je gegevens zijn gesynchroniseerd.