Alles over claimafhandeling bij schade of diefstal
Wat doe je bij schade?
Werkt je product niet meer zoals het hoort? Meld het dan aan voor reparatie. Vul het retourformulier in via MijnCoolblue, geef je product af bij de winkel of neem contact op met onze klantenservice. Afhankelijk van het type product en de schade, sturen wij het product op voor reparatie of komt er een monteur bij je langs. Na je aanmelding hoor je van ons waar de reparatie plaatsvindt.
Schade afhandeling via Coolblue
Is het product te repareren? Dan krijg je het gerepareerd terug. Lukt dat niet, dan ontvang je CoolblueTegoed ter waarde van maximaal de aankoopprijs. Sommige merken ruilen het product om. In dat geval krijg je een nieuw product in plaats van een gerepareerde.
Schade afhandeling bij jou thuis
Is de reparatie bij jou thuis? Dan neemt een monteur binnen 48 uur contact met je op om een afspraak te maken. We houden je op de hoogte van de reparatie.
Wat doe je bij diefstal?
Doe binnen 48 uur na de diefstal aangifte bij de politie. Stuur daarna een e-mail naar verzekeringen@coolblue.nl met het proces-verbaal. Wij regelen het daarna met de verzekeraar. Je krijgt van ons CoolblueTegoed om een nieuw product te kopen.