The website is in Dutch. Would you rather see it in English?



Geschreven door Kasper

Hoe maak ik gebruik van mijn HP on-site garantie?

Heb je een zakelijke HP laptop bij Coolblue aangeschaft en doet zich een probleem voor met je aankoop? Maak dan gebruik van de on-site garantie van HP. Op deze pagina leggen we je uit hoe je gebruikmaakt van de garantie en hoe je contact opneemt met HP.

Naar de website van HP

De supportwebsite van HP.

Om te beginnen ga je naar de supportwebsite van HP via het linkje onderaan deze alinea. Daar aangekomen vul je het serienummer van de laptop in en klik je op verzenden. Het serienummer van de laptop vind je aan de onderkant van het apparaat.

Contact opnemen met HP

Hoe neem je contact op met HP.

Op het volgende scherm krijg je 2 opties te zien. Je hebt de optie telefonisch contact op te nemen of via het ondersteuningsforum het gesprek met een expert aan te gaan. Verder is rechts te zien over welk product het gaat waar je zojuist het serienummer van hebt ingevuld. Hier zie je ook wat de huidige status van je garantie is. Aan te raden is telefonisch contact op te nemen met HP door het beschikbare telefoonnummer te bellen.


© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 6.885 beoordelingen