Geschreven door Caitlin
Bijgewerkt op
12 februari 2025
·
09.13
Alles over koffiemachine abonnementen
Coolblue verkoopt geen koffiemachine abonnementen meer. Wel zoek je bij ons een mooi, nieuw koffiezetapparaat uit. Heb je op dit moment een koffiemachine abonnement en heb je hier vragen over? Je vindt hier alle antwoorden.
Kan ik mijn abonnement nog steeds aan iemand overdragen?
Ja, dat kan. Neem hiervoor contact met ons op. Je doet dit per mail via abonnementen@coolblue.be of telefonisch via 03 8082700.
Wat moet ik doen als mijn koffiemachine kapot is?
Neem contact op met de klantenservice. Wij doen ons best om je apparaat zo snel mogelijk te repareren of te vervangen binnen 48 uur. Je maakt je dus niet druk over de garantietermijn en reparatiekosten.
Hoe zeg ik mijn koffiemachine abonnement op?
Neem contact op met onze klantenservice en geef aan dat je het abonnement wil stopzetten. De klantenservice plant een afspraak wanneer we het product komen ophalen.
Artikel van Caitlin
Koffiemachine specialist