Mijn Coolblue
Waarom klopt de betaalstatus in Mijn Coolblue niet?
Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.
- Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email. E-mail ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en we zoeken je betaling op.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.
Ik kan niet inloggen
Vervelend dat het niet lukt om in te loggen. Heb je al een account aangemaakt voor Mijn Coolblue? Zo niet, registreer je dan eerst. Heb je een account, en heb je jouw wachtwoord en e-mailadres goed ingevuld? Kom je echt niet verder? Neem dan even contact met ons op.
Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Je persoonlijke gegevens pas je makkelijk aan in je account. Heb je nog geen Coolblue account? Via deze link maak je er zelf één aan. Zo kun je meteen al je aankopen en retouren online inzien en wijzig je jouw gegevens.
Ik kan geen account aanmaken
Wat vervelend dat het niet lukt een account aan te maken. Misschien heb je het verkeerde e-mailadres doorgegeven. Probeer het gerust nog een keer. Het kan zijn dat we een tijdelijke storing hebben op onze website. Kom je echt niet verder? Neem dan even [contact][1] met ons op.
[1]: https://www.coolblue.be/nl/klantenservice/1402/informatie-over/contact.html
Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ben je jouw wachtwoord vergeten? Geen paniek! Het gebeurt vaker dan je denkt. Klik bij het inlogscherm op "wachtwoord vergeten" en vul je e-mailadres in. Vervolgens krijg je meteen een nieuw tijdelijk wachtwoord toegestuurd. [Lees][1] wat je kunt doen als je jouw wachtwoord vergeten bent. Herkennen we je e-mailadres niet? Misschien heb je nog geen account. [Maak er meteen een aan][2].
[1]: https://www.coolblue.be/nl/wachtwoordvergeten [2]: https://www.coolblue.be/nl/registreren
Waarom staat mijn bestelling niet in Mijn Coolblue?
Is je betaling al afgeschreven van je rekening, maar staat je bestelling nog niet in Mijn Bestellingen? Geen zorgen, we zijn je betaling aan het verwerken. Je bestelling wordt hierna zichtbaar. Dit kan tot één uur duren.
Is er geen geld afgeschreven van je rekening? Dan is de betaling niet gelukt en is je bestelling niet doorgekomen. Je kan je bestelling zonder problemen opnieuw plaatsen.
Ik ben mijn e-mailadres vergeten
Ben je jouw e-mailadres vergeten? Geen paniek! Neem even contact op met mijn collega's van de klantenservice op telefoonnummer 03 8082700. Zij helpen jou dan weer op weg.
Hoe verwijder ik mijn account of persoonlijke gegevens?
Dit doe je eenvoudig zelf. Zorg dat je bent ingelogd op het account dat je wilt verwijderen en volg de instructies op de ‘[Account verwijderen]https://www.coolblue.be/nl/mijn-coolblue-account/account-verwijderen)’ pagina.