The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Levering van witgoed en keukenapparatuur

Terug naar de klantenservice

Wij vinden dat je niet zelf met je spullen hoeft te sleuren. Daarom leveren we alle producten gratis bij je thuis. Bij veel van onze witgoedproducten en keukenapparatuur bieden we daarnaast gratis nog meer service: een groot deel van deze producten zetten we neer waar jij wilt en pakken we voor jou uit. Een aantal producten sluiten we ook nog gratis aan op een standaard stopcontact en aan- en afvoer. Wanneer we je product uitpakken, nemen we het verpakkingsmateriaal natuurlijk ook weer terug mee.

Welke service je van ons krijgt, zie je op de pagina van jouw gekozen product. Staat er geen bezorginformatie bij? Dan geldt onze standaard bezorgservice:

  1. We leveren tot de drempel die toegang geeft tot je woning.
  2. Als je geen lift hebt, leveren we met de trap tot en met de vierde verdieping.

Voor kleinere witgoed- en keukenapparaten gelden altijd onze standaard bezorgopties.


  • Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace waarin je jouw bestelling kan volgen. Houd deze altijd in de gaten voor de meest actuele leveringsinformatie.
  • In de nacht vóór de levering ontvang je uiterlijk om 05.00 uur per e-mail een tijdvak van 1 uur. We doen ons uiterste best om je product binnen dat tijdvak te leveren.
  • Als onze eigen bezorgdienst bij je langskomt, bellen de bezorgers je een kwartier voor aankomst.

Heb je één van deze mails niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice:


Ja, maar alleen als het apparaat van vergelijkbaar formaat is. Je hoeft het product niet vooraf aan te melden. Wel kan je het de bezorgers makkelijker maken door al het een en ander voor te bereiden, afhankelijk van welk product je mee wil geven.

Wasmachines en droogkasten

  • Koppel je apparaat los van de aan- en afvoer.
  • Maak het apparaat leeg en droog.
  • Zorg ervoor dat het apparaat vrij staat van andere apparaten. Voor wasmachines hebben we hier een instructievideo voor.

Vaatwassers, koelkasten, diepvriezers, ovens en microgolfovens

  • Maak je apparaat leeg en schoon.
  • Gaat het om een inbouwproduct en heb je voor de inbouwservice gekozen? Dan bouwen we het oude product ook voor je uit. Als je dit niet hebt gedaan, vragen we je hem zelf uit te bouwen zodat we hem kunnen meenemen.

Standaard leveren wij producten tot aan de drempel die toegang geeft tot je woning. Woon je niet op het gelijkvloers? Dan leveren we met de trap tot en met de vierde verdieping. Met de lift komen we tot elke verdieping.

We begrijpen dat het voor bepaalde producten, zoals een wasmachine, niet handig is als ze op je drempel blijven staan. Daarom zetten we deze producten op de gewenste plek neer en sluiten we ze voor je aan, ook als dit op zolder is.

Op de pagina van je gekozen product staat welke leveringsopties we bieden. Staat het niet specifiek benoemd? Dan geldt de standaard levering tot je drempel.


Dat verschilt per product. Je kan de extra services selecteren op de pagina van het door jou gekozen product. Ook in je winkelmandje kan je nog services toevoegen en verwijderen. Door de drukte kan het helaas zo zijn dat we niet elke service op ieder moment aanbieden. We zijn hard aan het werk om altijd een complete service te kunnen bieden.

Wasmachines en droogkasten

  • We zetten je product op de gewenste plek neer en sluiten hem ook meteen voor je aan. Gratis
  • Als je een wasmachine én droogkast hebt, plaatsen we deze met behulp van een tussenstuk bovenop elkaar. € 64,99
  • Je oude apparaat nemen we voor je mee. We vragen je wel hem alvast los te koppelen en schoon te maken. In deze video zie je hoe je dat doet. Gratis

Vaatwassers, koelkasten en diepvriezers

  • Inbouwvaatwassers, -koelkasten en -diepvriezers bouwen we voor je in. We vragen je zelf te zorgen dat daar plek voor is. Onze monteur haalt je keukenkastjes niet voor je leeg en past de opstelling van je keuken niet aan. Daarnaast is het belangrijk dat de monteur het apparaat direct kan aansluiten op bestaande gas-, elektro- en/of wateraansluitpunten. We trekken geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we je aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter. € 39,99
  • We draaien de deur van je koelkast of diepvriezer voor je om als dit beter uitkomt in jouw huis. € 34,99
  • Je oude product nemen we voor je mee als je hem hebt leeggehaald en schoongemaakt. Als je voor de inbouwservice hebt gekozen, bouwen we het oude product ook voor je uit. Als je dit niet hebt gedaan, vragen we je hem zelf uit te bouwen zodat we hem kunnen meenemen. Gratis

Ovens en microgolfovens

  • Je nieuwe oven of microgolfoven bouwen we voor je in. € 39,99
  • Je oude product nemen we voor je mee. Als je voor de inbouwservice hebt gekozen, bouwen we het oude product ook voor je uit. Als je dit niet hebt gedaan, vragen we je hem zelf uit te bouwen zodat we hem kunnen meenemen. Gratis

Een aantal producten bouwen we voor je in tijdens de levering. Je kan deze service selecteren op de pagina van het door jou gekozen product. Ook in het winkelmandje kan je de service toevoegen en verwijderen. Door de drukte kan het helaas zo zijn dat je de inbouwservice niet kan selecteren. We zijn hard aan het werk om altijd een complete service te kunnen bieden.

  • Inbouwvaatwassers, -koelkasten en -diepvriezers € 39,99
  • Inbouwovens en -microgolfovens € 39,99
  • We vragen je zelf te zorgen voor genoeg ruimte. Onze monteur haalt je keukenkastjes niet voor je leeg en past de opstelling van je keuken niet aan. Daarnaast is het belangrijk dat de monteur het apparaat direct kan aansluiten op bestaande gas-, elektro- en/of wateraansluitpunten. We trekken geen elektriciteitskabels of leidingen door. Als dit nog moet gebeuren, raden we je aan contact op te nemen met een elektricien of loodgieter.
  • We nemen je oude inbouwproduct gratis voor je mee als je hem hebt leeggehaald en schoongemaakt. Als je voor de inbouwservice hebt gekozen, bouwen we het oude product ook voor je uit. Heb je dit niet gedaan, dan vragen we je hem zelf uit te bouwen zodat we hem kunnen meenemen.

  • Zorg ervoor dat de plaats voor je nieuwe aanwinst goed bereikbaar is via de trap (geen schuiftrap) of lift.
  • Als je gebruik wilt maken van een verhuislift, dan moet je die zelf nog even regelen.
  • Soms is er een extra kabel of ander accessoire nodig voor de installatie. Als dit zo is, staat dit altijd aangegeven op de pagina van het door jou gekozen product. Je moet er zelf voor zorgen dat dit accessoire aanwezig is.

Houd rekening met de volgende uitzonderingen:

  • Amerikaanse koelkasten kunnen we geen treden op tillen. Dus ook niet op een trap voor de deur of een opstapje in huis.
  • Je nieuwe apparaat kan van binnen vochtig zijn, omdat sommige apparaten bij de fabrikant op waterdichtheid worden getest.

Voor de meeste producten die onze eigen bezorgdienst bezorgt, kun je het leveringsmoment kiezen dat jou het beste uitkomt. We leveren op elke dag behalve zondag. Je hebt de volgende opties:

  • Voormiddag: levering tussen 07.30 uur en 12.00 uur
  • Namiddag: levering tussen 12.00 uur en 17.00 uur
  • Avond: levering tussen 17.00 uur en 22.00 uur

Aan deze leveringsmomenten zijn kosten verbonden. Die kosten variëren van € 9,- tot € 39,- afhankelijk van de gekozen dag en het gekozen leveringsmoment. Je kan ook kiezen voor gratis levering gedurende de hele dag. We komen dan langs tussen 07.30 uur en 22.00 uur op de door jou gekozen dag. In je winkelmandje staat of je een leveringsmoment kan kiezen voor jouw product.

Voor kleinere pakketjes die één van onze bezorgpartners bezorgt, kun je voor gratis avondbezorging kiezen.



© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,3 / 10 - 7.686 beoordelingen