Welkom in jouw -omgeving! Hier kan je alles uit je assortiment bestellen met je persoonlijke budget.

Je kan altijd terug naar de normale Coolblue website door hier te klikken.

Je openstaande budget (incl. BTW) is hier altijd zichtbaar, zodat je precies weet hoeveel je kan uitgeven.

The website is in Dutch. Would you rather see it in English?

Translate
Klantenservice

Kosten van reparatie

Wat als mijn reparatie niet onder de fabrieksgarantie valt?

Dan krijg je per mail een prijsopgave toegestuurd. Dit gebeurt wanneer je fabrieksgarantie verlopen is of als de reparateur ziet dat er sprake is van gebruikersschade.

In de mail staan 3 opties waaruit je kunt kiezen:

  • Je gaat akkoord met de prijsopgave. We repareren het product dan tegen betaling.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Dit is gratis.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Dit is gratis en we proberen je product daarna milieuvriendelijk te verwerken. Dit doen we door de nog bruikbare onderdelen uit het apparaat te halen en een nieuw leven te geven of het product te recyclen door een van onze recycle-partners.

Geef binnen 14 dagen je keuze aan ons door.

Is mijn reparatie gratis?

Gratis reparatie bij fabricagefout
Als je product binnen de garantieperiode door een fabricagefout kapot gaat, is de reparatie gratis. Bij een fabricagefout gaat je product bij normaal gebruik eerder kapot dan verwacht. Bijvoorbeeld als het scherm van je telefoon plotseling stuk gaat terwijl je niets geks deed.

Betaalde reparatie bij gebruikersschade
Wanneer het defect door eigen schuld komt, heet dit gebruikersschade. Dit valt niet onder de garantie. We helpen je alsnog graag met de reparatie, maar daarvoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.

Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?

Nee, dat is gratis. Je kan je product in de originele verpakking plaatsen en verzenden in een Coolblue-doos of andere stevige doos die je goed afsluit. Gebruik het verzendlabel in je mail, print het uit en plak het op de doos. Breng de doos naar een bpost punt of pakjesautomaat bij jou in de buurt of één van onze winkels.

Geen printer? Laat de barcode in het verzendlabel scannen bij een bpost punt vanaf je smartphone. Let op: dit is niet mogelijk als je wil retourneren via een pakjesautomaat.

Wanneer heeft mijn product gebruikersschade?

Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop gooit, waardoor je een zwart scherm krijgt. Of wanneer het scherm van je telefoon kapot is nadat je 'm hebt laten vallen. Een reparateur onderzoekt je product om vast te stellen hoe het defect is ontstaan en of de reparatie onder de garantie valt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen.

Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.

Contact opnemen

Onze klantenservice is tot 23.59 uur geopend
Persoonlijke chat Dialogisch.
Je chat nu met Coolblue klantenservice
Deze chat is gesloten
foo
Oeps Bestandsgrootte is groter dan 5mb. Upload een kleiner bestand.