The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue

Levering van witgoed en keukenapparatuur

Terug naar de klantenservice

  • Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace waarin je jouw bestelling kan volgen. Houd deze altijd in de gaten voor de meest actuele leveringsinformatie.
  • In de nacht vóór de levering ontvang je uiterlijk om 05.00 uur per e-mail een tijdvak van 1 uur. We doen ons uiterste best om je product binnen dat tijdvak te leveren.
  • Als onze eigen bezorgdienst bij je langskomt, bellen de bezorgers je een kwartier voor aankomst.

Heb je één van deze mails niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice:


Standaard leveren wij producten tot aan de drempel die toegang geeft tot je woning. Is dat niet op de begane grond? Dan leveren we met de trap tot en met de vierde verdieping. Met de lift komen we tot elke verdieping.

Voor een aantal witgoedproducten bieden wij een extra aansluitservice aan. We zetten dan je product op de gewenste plek en sluiten hem voor je aan op de aan- en afvoer. Je kunt deze aansluitservice toevoegen op de pagina van de producten waarvoor we deze service aanbieden.


Voor de meeste producten die onze eigen bezorgdienst bezorgt, kun je het leveringsmoment kiezen dat jou het beste uitkomt. We leveren op elke dag behalve zondag. Je hebt de volgende opties:

  • Voormiddag: levering tussen 07.30 uur en 12.00 uur
  • Namiddag: levering tussen 12.00 uur en 17.00 uur
  • Avond: levering tussen 17.00 uur en 22.00 uur

Aan deze leveringsmomenten zijn kosten verbonden. Die kosten variëren van € 9,- tot € 39,- afhankelijk van de gekozen dag en het gekozen leveringsmoment. Je kan ook kiezen voor gratis levering gedurende de hele dag. We komen dan langs tussen 07.30 uur en 22.00 uur op de door jou gekozen dag. In je winkelmandje staat of je een leveringsmoment kan kiezen voor jouw product.

Voor kleinere pakketjes die één van onze bezorgpartners bezorgt, kun je voor gratis avondbezorging kiezen.


Ja, maar alleen als het apparaat van vergelijkbaar formaat is. Je hoeft het product niet vooraf aan te melden. Doe voordat de bezorgers er zijn het volgende:

Wasmachines en droogkasten zonder aansluitservice

  • Koppel je apparaat los van de aan- en afvoer. We hebben hier een instructievideo voor.
  • Maak het apparaat leeg en droog.
  • Zet je product alvast klaar bij je voordeur zodat onze bezorgers hem meteen mee kunnen nemen.

Wasmachines en droogkasten met extra aansluitservice Momenteel bezorgen we je grote producten alleen tot nét over de drempel van je huis. Onze aansluitservices zijn tijdelijk niet beschikbaar.

Vaatwassers, koelkasten en diepvriezers zonder aansluitservice

  • Maak je apparaat leeg en schoon.
  • Zet hem klaar bij je voordeur, zodat onze bezorgers hem meteen kunnen meenemen.

Vaatwassers, koelkasten, diepvriezers, ovens en microgolfovens met extra aansluitservice Momenteel bezorgen we je grote producten alleen tot nét over de drempel van je huis. Onze aansluitservices zijn tijdelijk niet beschikbaar.

Ovens en microgolfovens zonder aansluitservice

  • Maak je apparaat leeg en schoon.
  • Vrijstaande ovens en magnetrons zonder aansluitservice worden door bpost of PostNL bezorgd. Om je pakje terug te sturen, lever je het via een bpost-punt of PostNL punt in met een label voor het volgende adres: Coolblue Recycling Antwoordnummer 60350 5000 VB Tilburg

Momenteel leveren wij producten tot aan de drempel die toegang geeft tot je woning. Is dat niet op de begane grond? Dan leveren we met de trap tot en met de vierde verdieping. Met de lift komen we tot elke verdieping.


Levering van een product zonder extra services Wil je dat we een oud apparaat meenemen? Zet deze dan alvast klaar bij je voordeur en lees alvast onze doe-het-zelf tips voor het plaatsen en aansluiten van je product.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 6.834 beoordelingen