View Coolblue in English? |
  • Winkelmand
    Winkelmandje Productenpolonaise.
    Er zit niks in je winkelmandje.
    Vragen of hulp nodig bij je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice of kom langs in één van onze winkels

Wat is de status van mijn reparatie?

Let op! Door drukte op onze retourafdeling hebben we een achterstand opgelopen in het verwerken van binnengekomen retouren en reparaties. Het kan daardoor voorkomen dat de track & trace informatie aangeeft dat je retourzending is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gehad. Geen zorgen! Het kan tot 5 werkdagen duren voordat je deze e-mail ontvangt, en dan gaan we direct met jouw reparatie aan de slag!



Via Mijn Coolblue zie je wanneer we jouw pakket hebben ontvangen en wat we voor je gaan doen.

Wat mag ik van Coolblue verwachten?

Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product is aangekomen in ons magazijn en dat je nog geen bevestiging van ontvangst hebt gehad. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.

Vervolgens gaan we aan de slag met de door jou gewenste oplossing. We houden je hiervan per mail op de hoogte.
Wanneer je reparatie langer dan 2 weken duurt sturen we je een e-mail om je op de hoogte te houden. Als we extra informatie hebben gekregen van de reparateur (bijvoorbeeld dat er gewacht werd op onderdelen maar je product nu in behandeling is) zetten we dat erbij.

Wanneer je reparatie langer dan 3 weken duurt gaan we het op een andere manier voor je oplossen.


© 1999 - 2018 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9.2 / 10 - 16.563 beoordelingen