The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Coolblue


Bij al onze producten zit minimaal twee jaar garantie. Bekijk de productspecificaties om te zien hoe lang de garantie is. Ben je toch niet helemaal tevreden binnen 30 dagen na aankoop? Dan lossen we dat graag voor je op. Lees meer over terugsturen en ruilen.


We repareren zelf Apple-, Samsung- en Huawei- smartphones en tablets. Stuur je smartphone of tablet op, of kom langs in één van onze winkels. Voor andere producten werken we samen met externe reparateurs.


Ga in je Mijn Coolblue-account naar Mijn bestellingen en klik op het product waarvan je de duur van de garantie wilt weten. Je vindt dit terug bij de specificaties.

Is je product defect? Je kan het makkelijk zelf aanmelden via het retourformulier


Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je koffie over je laptop morst, waardoor je een zwart scherm krijgt. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kan jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


Jazeker. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kan jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Je reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


Jazeker. Meld je smartphone of tablet aan. Stuur hem vervolgens op of kom langs in één van onze winkels. Onze beloftes:

  • 12 maanden garantie op de reparatie.
  • We rekenen geen onderzoekskosten aan.
  • Bij online aanmelding, krijg je je product weer terug binnen de 48 uur na ontvangst.
  • Binnen de 2 uur gerepareerd in één van onze winkels.
  • Vaste prijzen. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Hulp nodig bij het aanmelden? In onze winkels kan je terecht met vragen, of mail naar Coolbluerepareert@coolblue.be.


Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we je product kosteloos.

Wil je jouw product retour sturen of laten repareren? Dat kan gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


Ga naar de productpagina van je product. Bij de specificaties vind je wat voor type garantie je hebt en hoe lang de garantie duurt. We hebben 2 soorten garanties:

  • Carry in. We vragen jou om je defecte product naar ons te sturen. Vervolgens wordt het product gerepareerd bij de reparatiedienst die de fabrikant heeft aangewezen.
  • On-site service. Voor grote producten komt de reparatiedienst van de fabrikant bij jou thuis langs om het product te repareren.

Wil je jouw product retour sturen of laten repareren? Dat kan gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via het online retourformulier.


Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kan je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.

  • Is je product binnen de 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product.
  • Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos.
  • Ook buiten de fabrieksgarantie kan je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kan jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

De reparatie meld je gemakkelijk en snel zelf aan via het online retourformulier.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,1 / 10 - 14.268 beoordelingen