The website is in Dutch. Would you rather see it in English?


Bestellen, wijzigen of annuleren

Terug naar de klantenservice

Plaats je producten met de groene knop in je winkelmandje. Als je dit doet via je Mijn Coolblue-account gaat dit extra snel, omdat we je al kennen. Geen account? Dan kun je natuurlijk ook bij ons bestellen. Je moet dan alleen wat meer gegevens invullen.


Ja. We storten het geld dan niet terug op de cadeaubon, maar zetten het als shoptegoed in je account.

Je kunt je retour gemakkelijk aanmelden via het online retourformulier.


Neem contact op met onze klantenservice om de naam, het adres of e-mailadres van je bestelling aan te passen.


Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode.

  • Bancontact: binnen de 3 werkdagen
  • Kredietkaart/Paypal: het afgeschreven bedrag wordt binnen 3 dagen teruggestort.
  • Bankoverschrijving: je hoeft niet meer te betalen. Heb je het geld al overgeschreven? Zodra het geld bij ons binnen is, storten we het binnen de 3 werkdagen terug.

Ja, je kan je product binnen de 30 dagen retourneren. Voor producten die betaald zijn geweest met ecocheques krijg je van ons geen geld, maar shoptegoed terug. Daarmee kan je een ander of hetzelfde ecocheque-product aanschaffen. Alleen onze klantenservice kan het shoptegoed voor je toepassen. Neem contact met ons op wanneer je iets wilt bestellen om het tegoed te verrekenen.


Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het aan ons door. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je Mijn Coolblue-account. Heb je al een bestelling gedaan? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de bestelling nog kunnen aanpassen.


Dit doe je in 'mijn bestellingen' in Mijn Coolblue. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je product al verzonden? Dan kan je het weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retouraanvraag formulier.


Dat hangt ervan af of we je bestelling al hebben verzonden of niet. Neem contact op met onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van je pakje nog kunnen aanpassen.

Levering via bpost
Ontving je al een e-mail waarin staat dat je pakje met bpost wordt verstuurd? Dan is het jammer genoeg te laat om je adres te wijzigen. Je kan er nog wel last-minute voor kiezen om je pakje te laten leveren in een bpost-punt in plaats van op een fout adres. Dit doe je door je leveringsvoorkeuren aan te passen in je bpost-account of via de My bpost-app. Let op: dit trucje kan je enkel toepassen als de postbode nog niet op zijn ronde is vertrokken.




© 1999 - 2020 - Coolblue N.V.
Beoordeling door klanten: 9,2 / 10 - 6.834 beoordelingen